Min erfaring er NEI!
Jeg har prøvd både bæremeis, Toddler bæresele og det som hete Onbuhimo. Siden du er gravid så ville jeg sjekka ut det for da slipper du magebeltet. Magebeltet på en toddlersele og på en bæremeis vil etterhvert være i veien for magen, men tidligere på meisen siden det sitter lenger ned. Midjebeltet på en toddlersele festet rett under puppene dine.
Meis jeg har prøvd er Osprey så det skulle jo være beste på markedet omtrent. Erfaringer: Tungt, BLYtungt. Klarte nesten ikke gå, haha. I tillegg ble min store gutt for diger for meisen da han var 18 mnd og str 92/98 i klær, 14kg tung på det tidspunktet. Med utetøy fikk jeg ikke fysisk stappa han oppi rett og slett. Fordel med meis, kan få regnhetten/beskyttelse mot vind. Men det veier ikke opp for min del. Finnes jo både paraply, bæretrekk og bærejakke.
Kjempegod erfairng med Tula Toddler bæresele som vi brukte fra 2 år og str 98. Bare elsker denne. Bar opp på en lokal fjelltopp og det kjentes ikke så tungt selv med 14kg. Med meis på samme tur holdt jeg på å krepere. Man lærer seg raskt å fikse opp og ned alene

søk opp walk like an egyptian carry på YouTube så kommer det opp en god video av! Gjør dette hver gang jeg henter alene i bhg med bæresele på babyen min ute Åå parkeringsplassen. Trodde ikke jeg skulle bli komfortabel med å få over på rygg med sele aleine så raskt, men med litt øving hver dag over sofaen (med tv på om du har utålmodig unge) ble jeg raskt trygg.
Onbuhimo - har hatt en fra lennylamb i toddlerstørrelse. Denne vil du kunne bruke hele graviditeten. Ulempe er at det blir litt tungt på lange turer pga manglende magebelte, men om hun også vil gå litt så funker det fint. Jeg solgte dog min fordi jeg foretrekker magebelte. Her er lennylamb sin egen side, men er også norske forhandlere som fører den, bæreglede og instinktsmor
https://en.lennylamb.com/shop/by/er...Vi8VN5UzDwj5X3n7kXbtfB9jCB2yh4KsaAr4KEALw_wcB
nå vet jeg ikke om det er aktuelt, men jeg har ei lita som ikke elsker vogn, men hun elsker trehjulssykkel med håndtak så jeg kan styre. Uansett kanskje upraktisk der du går med hund? sykkelvogn er også mer populært her enn vanlig vogn og enklere å ha en Haug leker inni