Bæremammaer, hjelp!

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Hva har dere på barnet i bæresele utendørs når det er ca ti pluss og litt vind?

Lue, ullsokker om føttene stikker ut, og en medium jakke. Har med tynne votter, men hun har alltids hendene inne.
Dette er i tillegg til langermet body, strømpebukse, og thigts/joggebukse. Blir jo greit varm av meg, så jeg er mest opptatt av å beskytte det som stikker ut. Bedre å kle av, enn å ikke ha noe å kle på.

Et lag med ull, tykke sokker og votter og bærejakke:)

Hadde jeg ikke hatt bærejakke hadde jeg hatt vindjakke på babyen og "vindsokker" (stonz e. l.)
Og balakava.

Nå som jentungen har blitt så stor (18 mnd), blir det bare 'vanlige' uteklær - sko eller tykke sokker, olabukse over evt strømpebukse og vindtett jakke over langermet body. En lun lue og evt noe på fingrene. Bærer jeg i sjalet (ellevill zara bomullssjal), trenger hun som regel ikke jakka, bare noe godt i halsen. Tar heller bærejakka utenpå etterhvert som det blir kjøligere utover høsten, så blir det ikke så klumpete. :) Hun har forøvrig alltid vært robust og varm av seg. Best å prøve seg frem og sjekke ofte med en finger ned i nakken om barnet er passe varmt. :)

Et lag med ull, tykke sokker og votter og bærejakke:)

Hadde jeg ikke hatt bærejakke hadde jeg hatt vindjakke på babyen og "vindsokker" (stonz e. l.)
Og balakava.
Hva er bærejakke?

Back
Topp