Bæremamma eller vognmama?

Vogn brukes mest her. Bæresele kun når vi er på flyplasser og når det ikke passer sånn med vogn. Hun liker å ligge flatt og elsker å sove i vogna si.
 
Begge deler! I starten nektet hun å sove i vogna og i det hele tatt sove noe annet sted enn på meg, så da ble det mye bæring. Men nå har det endret seg og i løpet av de tre siste månedene har hun begynt å sove godt i vogna. Bæreselen funker kjempegreit når hun vil opp og kikke siden hun ikke klarer å sitte selv enda[emoji846]
 
Vogn er kun til soving, resten bærer vi :) han elsker å sitte inntil mammaen sin og få med seg ting! Har flere seler og sjal, driver og sniker på flere sjal også! Snart er jo våren her og skogen skal oppdages [emoji3][emoji3][emoji3]
 
Vogn ute, men bruker mye bæresele eller sjal inne::
 
Det varierer veldig! Bæresele og akebrett når vi henter og leverer i bhg, vogn når han skal sove ute, sele når jeg gjør husarbeid, vogn når vi skal være borte lenge og sele om han blir lei vogna :)
 
Vogn!!!!
 
Definitivt vogn. Eneste plassen hun vil sove på dagtid. Bærer litt når hun er i utviklingssprang eller har en dårlig dag, men så plutselig klikker hun i vinkel og hater bæreselen..
 
Mest vogn. Men har tatt i bruk bæreselen i det siste når vi har vært på butikken pga all snøen ute. Er jo helt umulig å trille! Har også begynt å bruke vogn i huset den siste uken siden hun kam bruke litt tid på å sovne. Jeg har rett og slett ikke armer til å vugge lenger. For. Tung for de betente armene mine
 
:scratch Kan man ikke være begge deler?? Vi bruker både vogn, sjal og sele. Alt til sin tid :)

Lille sover godt i vogn på dagtid, og vi kan kose oss på trilletur. Hjemme elsker jeg å bruke sjal, og har brukt det siden mini var fem uker. Da får mini nærhet, trygghet og kos, jeg slipper senebetennelse i armene og jeg kan gjøre litt praktiske ting samtidig. På bytur eller kjøpesenter har jeg både vogn og bæretøy med, sånn at han kan komme opp av vogna om han blir lei, eller han kan ligge i vogna hvis jeg f.eks må på do :hilarious:. Skal jeg steder jeg veit det er upraktisk å komme fram med vogna, så velger jeg sjal eller sele, og i matbutikken er det praktisk med selen. Det går raskt opp og ned, og jeg kan trille handlekurven uten at det blir himla knot med to vogner :p
 
Back
Topp