Bærejakke

Ørkenrev

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Maiblomstene 2020
Junilykke 2020 ♡
Februarhjertene 2025
Har funnet ut at det blir en del bæring med barn nr 2.

Noen som har erfaring med en god bærejakke? [emoji4]

Jeg har prøvd både lennylamb og mamalila bærejakker. Begge er jeg godt fornøyd med, men er veldig forskjellig i størrelse.
Hører også mye godt om MaM, bonprix og davai(sistnevnte er passelig høyt i prisklassen)

Jeg kjøpte faktisk en ganske rimelig en på ebay som jeg likte godt.. Men har dessverre ikke linken til akkurat den da det er lenge siden

Har ikke erfaring med en enda, men tror jeg må ønske meg en. Vurderte å kjøpe fra bonprix helt til jeg oppdaga at den kun har mulighet for magebæring (noe jeg ikke gjør på tur).

Ser ammehjelpen selger en, men litt dyr. Er det god kvalitet fra bonprix?

Ser ammehjelpen selger en, men litt dyr. Er det god kvalitet fra bonprix?
Hun jeg snakka med på bæretreff var fornøyd med sin, eneste er som sagt at den bare er til magebæring, og at området rundt åpningen til ungens hodet er litt vidt, så må ha på en hals for å beskytte ungen ekstra.

Det ligger forresten noen bærejakker ute på "kjøp og salg bæretøy" gruppa, og nye legges ut i ny og ne.

Hun jeg snakka med på bæretreff var fornøyd med sin, eneste er som sagt at den bare er til magebæring, og at området rundt åpningen til ungens hodet er litt vidt, så må ha på en hals for å beskytte ungen ekstra.

Det ligger forresten noen bærejakker ute på "kjøp og salg bæretøy" gruppa, og nye legges ut i ny og ne.

Takk for tips! :)

Har lennylamb sin softshell jakke, funker veldig bra syns jeg :)

Dytter denne litt, jeg er også interessert i å finne en god bærejakke, helst med mulighet for ryggbæring.

Dytter denne litt, jeg er også interessert i å finne en god bærejakke, helst med mulighet for ryggbæring.

Jeg endte opp med en fra Lenny Lamb med mulighet for ryggbæring. Så langt veldig fornøyd :)

Back
Topp