Bærejakke

Har hatt Mamalila softshell som jeg syntes var en veldig god jakke, litt posete men funker til det meste. Har nu en LennyLamb softshell somjeg synes er mye finere estetisk enn Mamalila og funker like godt.
Kan anbefale begge, men de er begge in en prisklasse over 1000,-
Ellers har du merker som bonprix(billigere), fun2bemum(tror den er billig) og MaM som er i samme prisklasse som de jeg selv har prøvd. Meld deg inn på 'kjøp og salg av bæretøy' på fb, der kan du finne bærejakker til salgs eller legge inn en ønskes kjøpt i ISO tråden(in search of).
Håper du finner noe :happy:

Jeg har en fra mam mener jeg. Brukes ikke lenger, ungene går selv
Eneste jeg savnet var hette. God jakke som gravid og bærende.

Har en fra Angelwings. Softshell, vannsøyle på 10.000mm, og har brukt den med ull under i hele vinter. Har vært superfornøyd! Nå begynner den å bli i overkant varm/klam, men behovet for bærejakke er jo noget mindre når det er såpass varmt.

Jeg kjøpte en svart fra ellos som jeg var ganske fornøyd med. Den kostet rundt 900kr (tror det var inkludert rabatt, ellos har ofte ganske mye rabatt) og er til bæring på magen. Så ganske fin ut uten det panelet som er til baby også så jeg brukte den ellers også. Nå er jeg gravid igjen og har lyst på en i ull hvis det finnes. Men har ikke lett noe særlig ennå.

Jeg liker at min også kan brukes ved bæring på rygg, har brukt den begge veier.

Back
Topp