Bærebag?

Vi har aldri hatt det. Brukte vognbaggen som soveplass når vi var på tur, hjemmet var soveplassen i sengen eller vognen alt etter hva som passet best.

Det skjedde vel en eneste gang at jeg klikket av vognbagen og bar dem med meg noe sted, ellers klarte jeg meg veldig fint uten. Det er kanskje litt mer aktuelt hvis man bor i blokk uten heis, så man slipper å dra hele vogna med seg opp, så kan man bare ta bærebagen.

Det der er en av de (få :)) babytingene jeg ser masse reklame av nå for tiden - og innser at jeg aldri savnet det - og aldri kommer til å få bruk for. Mulig om du bor i blokk uten heis osv, så kan det være kjekt, men her funket det helt fint med vognbag og bilstol de gangene mini sov og vi måtte forflytte oss.

Haha, vognbagene til begge de to eldste hadde bærereimer, og jeg klipte dem faktisk av. :p Bærebag hadde jeg aldri bruk for, og de reimene så bare ut som noe farlig å få rundt halsen syntes jeg. :p Det må da være en utrygg og steintung måte å bære bagen på også?

Aldri brukt til mine barn. Vanlige baggen har reimer eller noe til å bære i hvis man trenger det. Hadde brio smile med eldste og der kunne man bære i kalesjen. Med nr 2 sa har vi emmaljunga edge duo og den har reimer i en lomme på hver side av baggen. Men kun blitt brukt en gang pr barn. Men kun fordi de hadde sovna i baggen på gulvet og vi skulle til svigers som bor vegg i vegg med oss. Egentlig helt unødvendig når man kan bære de fleste baggen nå.

Back
Topp