Bære two way

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Dere som har Britax two way, hvordan bærer dere på rygg?

Skal ha med meg på tur, så tenker å bære den på ryggen frem til gate og fra gate til bilen, så må ha noen stropper.
Tenker jeg kan lage til noe, men om det finnes noe billige stropper til dette så kan det være like greit :)
 
Trenger ikke stropper, trekk ut internbeltene og ta på som en ryggsekk :) Ikke verdens mest behagelige ryggsekk, men funker :) Og kortere strekker tok jeg den bare i hånda, den er såpass lett :)
 
Trenger ikke stropper, trekk ut internbeltene og ta på som en ryggsekk :) Ikke verdens mest behagelige ryggsekk, men funker :) Og kortere strekker tok jeg den bare i hånda, den er såpass lett :)

Prøvde på det, men det blir for trangt. Gikk akkurat på meg, men for samboer er det umulig. Har en hi way som skal bli med og, så må ha en hver.
Ser at lastestropper hos biltema koster svært lite, så vil tro det kan fungere? Men får man med seg de på flyet? Vet jo aldri
 
Kanskje jeg kan bruke forankringsselene. Det tenkte jeg ikke på, men de må jo uansett bli med ihvertfall for hi way setet. Skal teste det ut etterpå :)
 
Trenger ikke stropper, trekk ut internbeltene og ta på som en ryggsekk :) Ikke verdens mest behagelige ryggsekk, men funker :) Og kortere strekker tok jeg den bare i hånda, den er såpass lett :)
Fungerte perfekt med forankringsselene. Ble faktisk ganske behagelig å ha på seg og ;) hehe
Så da gjenstår det å prøve samme på hi way som er noe mer klumpete. Får gi den til samboer :p
 
Dere som har Britax two way, hvordan bærer dere på rygg?

Skal ha med meg på tur, så tenker å bære den på ryggen frem til gate og fra gate til bilen, så må ha noen stropper.
Tenker jeg kan lage til noe, men om det finnes noe billige stropper til dette så kan det være like greit :)
Får poser til de så de kan bæres på rygg
 
Back
Topp