håperpånr2
Blir kjent med forumet
Når er det vi skal passe på å ikke bære for tungt? Har en mann her hjemme som ikke lar meg få lov å bære noe som er litt vekt på. er jo bare 6 uker på vei. Så lurer på om når det er lurt å passe på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: kobberø
hehe, jeg har en man som er akkurat lik, fikk ikke bære en 12 pk med egg en gang i begynnelsen[;)]
jeg jobber i bhg å bærer litt på de minste barna, men prøver å unngå så mye jeg kan...
jeg tenker at jeg kan gjøre alt(nesten), bare med måte[;)]
ORIGINAL: Julia09
Tror ikke du skal bekymre deg så hardt for det vennen[:)] RISKEN for å ha en SA er vel hakket større om man bærer tungt, og du ska vel passe litt mer på bakkenet ditt np som du er gravid.. Men skal spiren sitte, så gjør den det[:)] Bare prøv å tenk på HVORDAN du løfter... Er det mulig å gjøre det mindre belastende? Og sier du det til sjefen din, kan du jo bli omplassert litt... (hmm..aner jo ikke om det går i din jobb da...)
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.
Tror ikke du skal bekymre deg så hardt for det vennen[:)] RISKEN for å ha en SA er vel hakket større om man bærer tungt, og du ska vel passe litt mer på bakkenet ditt np som du er gravid.. Men skal spiren sitte, så gjør den det[:)] Bare prøv å tenk på HVORDAN du løfter... Er det mulig å gjøre det mindre belastende? Og sier du det til sjefen din, kan du jo bli omplassert litt... (hmm..aner jo ikke om det går i din jobb da...)
Takk for beroligende svar søta[:D]
Bekkenet ja, har kjempe vondt i det etter idag [&o] Går i støvler på murgulv, så er ikke det beste underlaget..
Det jeg løfter er isoporkasser på opptil 25 kg med fisk . Prøver å løfte rett, men plutselig blir det stress pga det
skal på samlebånd osv.. Er virkelig en stressende jobb... Er vel ikke så bra det heller[8|]
Jeg kan jo som du sier fortelle det til sjefen, som igjen forteller det til linjelederne mine.. De som fordeler
jobben i produksjonen. Hm... Tror jeg kanskje gjør det imårra [:)] Men av og til er det jo noen som
vil bytte plass, og da er det ikke lov til å si nei... For de vet jo ikke om at jeg er gravid [&:]
Nei huff altså[&:]
Da syns jeg ærlig talt du skal si ifra, selv om det er fare for at det skal "komme ut"... Du må jo ta vare på deg selv, og om du kjenner det nå, så blir det neppe bedre med tiden! Lytt til kroppen din, for det er den som bestemmer over deg de neste månedene[:)]
Lykke til, håper det ordner seg for det beste for deg[:)]
ORIGINAL: .¤.VenterPåNr2.¤.
Da syns jeg ærlig talt du skal si ifra, selv om det er fare for at det skal "komme ut"... Du må jo ta vare på deg selv, og om du kjenner det nå, så blir det neppe bedre med tiden! Lytt til kroppen din, for det er den som bestemmer over deg de neste månedene[:)]
Lykke til, håper det ordner seg for det beste for deg[:)]
Du har så rett! [:)] Skal ordne det imorgen, spiren er mye viktigere enn at jeg skal være redd for at det skal "komme ut" [:)]
Tusen takk snuppa [:)]