Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
baby bjørn den vanlige og mei tai
På Ergobaby 360 kan man bære på alle måter ja. Kjempe god! Jeg styrte også med den klipsen på ryggen helt til jeg slakket ut på skulderreimene før jeg kneppet den av/på. Da er det kjempe enkelt!Ergobaby eller stokke?
Vi hadde bestemt oss for stokke pga at den er så enkel og har ryggskinne. Men så har samboeren fått tips, så nå står vi igjen usikre.. Har prøvd ergobaby, stokke og babybjørn. Babybjørn skal vi ikke ha.
Kan man bære babyen både forover og bakover vent på magen og forovervent på ryggen på ergobaby? Jeg husker ikke lenger, er en stund siden vi prøvde de ut. Husker bare at ergobaby hadde sånn klips bakpå skulderbladene som virka så tungvint å ta på og av.
Ok. Vi får dra igjen å prøve de på butikken.På Ergobaby 360 kan man bære på alle måter ja. Kjempe god! Jeg styrte også med den klipsen på ryggen helt til jeg slakket ut på skulderreimene før jeg kneppet den av/på. Da er det kjempe enkelt!
Mei tai.Hvilken vil du anbefale? Har baby bjørn den vanlige og mei tai? Eller anbefaler du noen helt andre?
Er 350 kr mye å gi for en 3 år gammel ergobaby?