Bære seler?

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hvilken vil du anbefale? Har baby bjørn den vanlige og mei tai? Eller anbefaler du noen helt andre?

Jeg anbefaler Ergo Baby, den er helt fantastisk å gå med, og fordeler vekten godt. De eldre babybjørn selene anbefales ikke, da de ikke er ergonomisk bra hverken for den lille eller for den som skal bære, så unngå det om du har en eldre BB. =)

Anbefaler Ergobaby. Og slynge/sjal.

Jeg har kjøpt ergobaby denne gangen, men har ikke fått prøvd den enda:)

Jeg har ergobaby med nyfødtinnlegg, og liker den veldig godt:) kan brukes fra nyfødt og helt opp til fire år tror jeg. Det kjedelige med min er at du ikke kan ha ungen forover, men nå finnes vel det og på ergobaby:)

baby bjørn den vanlige og mei tai

Av de to anbefaler jeg mei tai, helt klart: Bedre stilling for barnet, litt bedre vektfordeling for bærer og de fleste mt er lettere å vaske enn bb.

Vi har valgt sjal til første år og til finvær, men mt eller ergobaby er egentlig kjekkere til større barn i yttertøy.

Ergobaby eller stokke?
Vi hadde bestemt oss for stokke pga at den er så enkel og har ryggskinne. Men så har samboeren fått tips, så nå står vi igjen usikre.. Har prøvd ergobaby, stokke og babybjørn. Babybjørn skal vi ikke ha.
Kan man bære babyen både forover og bakover vent på magen og forovervent på ryggen på ergobaby? Jeg husker ikke lenger, er en stund siden vi prøvde de ut. Husker bare at ergobaby hadde sånn klips bakpå skulderbladene som virka så tungvint å ta på og av.

Ergobaby eller stokke?
Vi hadde bestemt oss for stokke pga at den er så enkel og har ryggskinne. Men så har samboeren fått tips, så nå står vi igjen usikre.. Har prøvd ergobaby, stokke og babybjørn. Babybjørn skal vi ikke ha.
Kan man bære babyen både forover og bakover vent på magen og forovervent på ryggen på ergobaby? Jeg husker ikke lenger, er en stund siden vi prøvde de ut. Husker bare at ergobaby hadde sånn klips bakpå skulderbladene som virka så tungvint å ta på og av.
På Ergobaby 360 kan man bære på alle måter ja. Kjempe god! Jeg styrte også med den klipsen på ryggen helt til jeg slakket ut på skulderreimene før jeg kneppet den av/på. Da er det kjempe enkelt!

På Ergobaby 360 kan man bære på alle måter ja. Kjempe god! Jeg styrte også med den klipsen på ryggen helt til jeg slakket ut på skulderreimene før jeg kneppet den av/på. Da er det kjempe enkelt!
Ok. Vi får dra igjen å prøve de på butikken.

Ergobaby!

Hvilken vil du anbefale? Har baby bjørn den vanlige og mei tai? Eller anbefaler du noen helt andre?
Mei tai. :) Helt enig med resten av gjengen her i at ergobaby er bra, men en meitai er mye bedre. :)

Hvis jeg har forstått det rett, så er den eneste forskjellen på ergobaby vanlig og x-tra bare det at den ene er tilpasset større/høyre mennesker :) er 180 høy å har sett på denne etter at dere alle anbefaler den :)

Back
Topp