Bære sele...

sicret skrev:

eneste med manducaen e at det ikke ser ut til at ungene kan sitte forovervendt..og da er det jo litt kjedelig om du har en unge som e veldig nysgjerrige. 

har babybjørn..tenkte å spør ei venninne om å prøvelåne et sjal som hun hadde til sin datter-men som hun ikke brukte..ellers ingenting.

Frammovervendt er ikke bra for barnet! Hverken motorisk eller psykisk!!!!! Barn som blir vendt frammover, både i vogn og bæretøy, blir OVERSTIMULERT! Babybjørn strider mot alt som er anbefalt motorisk og psykomotorisk!

Har en manduca jeg håper å få brukt mer denne gangen. Har også en sleepy wrap, et elastisk sjal. Må lære meg knyte-teknikken denne gangen. Vurderer å ta den med på sykehuset faktisk... Kommer ikke til å kjøpe noe annet. Forrige gang var jeg sengeliggende nesten 4 mnd etter fødsel, så var ikke mye jeg fikk bært, og så slo bekkenet seg vrangt etter 6 mnd, og da klarte jeg ikke bære. Så krysser fingrene for mer bæring og mindre vogn nå! ;-)

Mange gode forslag her, tror vi har havnet på ergobaby sin. Den ser veldig god ut:)

Mange gode forslag her. Tror vi har landet på ergobaby sin, den ser veldig god ut:)

Back
Topp