Bære-mykbag?

kariness

Elsker forumet
Noen av dere som vet hva dette er? Hva den heter?? Noen på venterommet på legevakta som har den :p
(Det er ikke jeg som er på legevakta altså...)

ImageUploadedByBV Forum1363870390.648186.jpg

Står noe Phil & teds på den? Hvor kjøper man det??
Den så så liten og praktisk ut!!

-- tasting fra mobil --

Hehe litt typisk norsk å ta bilde , men ikke tørr å spør selve personen:) ikke frekt ment. Hadde sikkert gjort det samme. Syntes bare det er morsomt at det er sånn:).

Hehe litt typisk norsk å ta bilde , men ikke tørr å spør selve personen:) ikke frekt ment. Hadde sikkert gjort det samme. Syntes bare det er morsomt at det er sånn:).
Haha jeg vet :p satt å tenkte på det :p

-- tasting fra mobil --

Akkurat den du har bilde av er en phi og teds cocoon som brukes i søskenvogna. Men en annen mykbag vil gjøre samme nytta. :)

Hmm... Jeg vil liksom bare ha en bag som jeg ikke skal bruke i vogna egentlig, men sånn når jeg trenger andre ting. Fort ut og inn eller sånn som her, inn på legevakta :p
Eller når jeg skal på flyet, ha med på flyplassen når vogna er pakka sammen.. Så den skal i all hovedsak bæres.. Så vil jeg ikke at den skal koste skjorta heller..

Hvis du ikke er avhengig av et bestemt merke, så ville jeg satset på finn.no! Legg inn et søk med epostvarsel. Det er utrolig mye utstyr der, og du sparer masse penger på å kjøpe brukt!

Hvis du ikke er avhengig av et bestemt merke, så ville jeg satset på finn.no! Legg inn et søk med epostvarsel. Det er utrolig mye utstyr der, og du sparer masse penger på å kjøpe brukt!
Men jeg har så vanskeligheter med å søke.. De heter jo "reisebag" "mykbag" "softbag" og "bærebag".. Syns det er så tungvint :p

-- tasting fra mobil --

Back
Topp