Bære høyt!

Kristine3

Glad i forumet
Juli13-jentene
Jeg har magen nesten over puppa føles det som hehe ;) det er utrolig plagsomt akkurat nå, jeg håper å ønsker han sklir nedover akkurat i morra hehe :) er 33 uker i dag så håper han kan legge seg til snart. Noen som vet når dette kan skje,? Kan det hende jeg må bære så høyt helt til slutten?

Forrige gang tror jeg magen min sank ca 1 mnd før termin - da følte jeg at jeg måtte ''holde'' magen oppe selv av og til.
Magen min har sunket litt nå i forhold til tidligere uker (er i 32+1) men den er fortsattt høy.
Gutte eller jentemage? Har hørt at guttemagene gjerne er høyest.

Sniker fra mai. Har termin om en drøy uke, og her går magen og puppa i ett enda. Det er slitsomt!! MEN! Jeg sover hele natta og har ikke noe nedpress... så se positivt på det;)

.:herq:.

Det er gutt så er vel gutte magen da hehe :) oi en uke til termin å fortsatt høyt, ja da er drt bare å forvente at det kan bli sånn da heh... Ja sover ikke godt om natta uansett da for har halsbrann 24/7 hehe :) skal ikke være lett. Ble vist litt klageinnlegg dette hehe ;)

Sist følte eg ikke magen sank i det hele tatt .. Men føler mye mer ubehag denne gangen med at magen er høyt oppe (33+0 i dag). Nå sitter tuppa i seteleie da - så håper hun tar til fornuft og snur seg riktig vei snart, så kanskje magen synker litt :) Livmoren er på sitt høyeste ca 36 uker i føge et sånn livmorhøyde sjema/bilde på magen - men det er nok veldig ulikt fra person til person :) Jm sa at ved 36 ukers kontrollen så bær de ha kommet i hodeleie - og da får man kanskje litt mer pusterom? ;)

Har magen langt nede- syns jeg Harvard det hele tiden jeg;)

Når jeg står syns jeg magen er langt nede, det begynner i presse på i lyskeområdet. Samtidig får jeg magen høyt opp når jeg sitter, jeg må ofte rette meg helt opp i ryggen for å unngå å få føttene hennes i ribbeina mine. Så jeg tror hun koser seg der inne med å strekke seg godt ut så langt hun kan.

Når jeg står syns jeg magen er langt nede, det begynner i presse på i lyskeområdet. Samtidig får jeg magen høyt opp når jeg sitter, jeg må ofte rette meg helt opp i ryggen for å unngå å få føttene hennes i ribbeina mine. Så jeg tror hun koser seg der inne med å strekke seg godt ut så langt hun kan.
Signerer denne! Blir ofte sittende med magen rett ut for å gjøre plass.

Back
Topp