Bære bære

Zara85

Elsker forumet
Julibarna2014
Augustmødrene 2014
Bebisen min vil ikke roe seg annet enn når jeg bærer han eller bærer i sjalet.. Noen andre som er slik? Han ligger bare og sutrer og kaver, og legger jeg han fra meg begynner han å hylgrine.. Er det bare noen dager eller skal det være slik når de er så små? Han er tre uker idag..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ikke at jeg vet, men jeg tenker at de er jo vant med at vi bærer dem hele tiden, så de trenger vel den nærheten i begynnelsen. Tror ikke det er unormalt hvertfall. :)

Akkurat sånn er min i dag også.. Blir litt mye innimellom. Tror hu har økedøgn i tillegg. Bare bæring og pupp i dag gitt.

Min har også kava voldsomt i dag. Ikke spist så mye, mest kava, så tror ikke det har vært økedøgn på oss. Snørrete og prompete, så han har sikkert sine grunner ;) Han sovna umiddelbart da jeg putta han i sjalet, så deg ergrer meg at jeg ikke tenkte på det før eter 4 timer.. :oops: Tre uker i morgen.

Når min er sånn er det ofte en rap som plager han eller full mage, og når han ligger flatt da så kan det blir litt plagsomt. Her må jeg "ta litt i", både dunke og stryke litt hardt på ryggen hans for at rapen skal komme opp!

Jeg har vanskelig for å få ut noe rap på min.. Kan sitte og gnikke og dunke i en halvtime uten at d kommer noe.. :(

Jeg har vanskelig for å få ut noe rap på min.. Kan sitte og gnikke og dunke i en halvtime uten at d kommer noe.. :(

Prøvd å legg babyen flatt i noen min. Da kommer Rapen lettere.. Om ikke det funker, prøv å hold babyen i sittestilling i noen min. (Med masse støtte så klart)
Og rap babyen flere ganger under amming :)

Storesøster 2010 [emoji173]️
Storebror 2011 [emoji173]️
Lillebror 2014 [emoji173]️

Bebisen min vil ikke roe seg annet enn når jeg bærer han eller bærer i sjalet.. Noen andre som er slik? Han ligger bare og sutrer og kaver, og legger jeg han fra meg begynner han å hylgrine.. Er det bare noen dager eller skal det være slik når de er så små? Han er tre uker idag..

Min førstefødte var slik. Kan være det er forbigående hos deg, men det var det ikke hos meg. Var helt utslitt. Fant ut at hun var en "high need baby" - søk på det på google. Krevde utrolig mye, ville aldri ligge alene og ville hele tiden ha stimuli og bli bært. Sov heller aldri lange økter på dagen og vi fikk jo ikke bruk for senga hennes før hun var halvåret fordi hun nektet å ligge for sg selv. Hun merket det med en gang om hun ikke var inntil oss, helt fra nyfødt tiden av.

Men nå, to år gammel er hun veldig veslevoksen og selvstendig og utrolig smart (sier det ikke bare fordi jeg er blind på min egen unge). Men de sier at f.eks. kolikkbarn som blir bært mye og high need babies som får utrolig mye oppmerksomhet fra fødselen av - de blir mer stimulert og det er egentlig bare positivt. Så noe positivt er det jo i det selv om det er gale når det står på som verst.

Lillebror er rolig som et lam, bare ligger for seg selv og sover. Når han er våken så kan han godt ligge og stirre i taket...jeg er ikke vandt med det, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre med han?!? Luksusproblem kanskje? Hehe....

Back
Topp