Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er gravid i uke 13, og om kvelden når 8 åringen er trøtt og sliten liker ho å bli bært til sengen.
Kan man bære på en 8 åring ? Med tanke på at man er gravid.
Jeg tenker at det blir født barn i verden under langt fysisk tyngre omstendigheter enn vi har, og det er jo ikke farlig å trene under svangerskapet. Kommer vel an på hvilken form du er i og om du har plager som kan forverres av det. Jeg løfter, men får jeg bekkenløsning som med forrige så kommer jeg til å begrense det
Bær så lenge du klarer det. Jeg klarer ikke å bære 2 åringen for mye nå allerede, blir helt gele i knærne og føles ut som jeg skal gå i gulvet. Så jeg prøver å ikke bære henne for mye, men det er en 2 åring
Jeg fikk beskjed av gynekologen nå at jeg ikke kan bære 1-åringen min (11 kg) så mye, fordi det øker risiko for tidlig fødsel og blødninger. Men det er jo umulig å ikke bære så mye. Tror nok å bære en gang på kvelden til sengen skal gå bra, men kanskje ikke så mye ellers på dagen?
Eneste som kan få en smell av det er bekkenet ditt. Jeg klarer ikke bære 6 åringen min pga rygg og bekken. Vil ikke belaste det mer enn nødvendig. Men så lenge du inne har noen problemer med svangerskapet så tar hverken babyen eller du skade av det.