Bærbar flaskevarmer

eplemos

Forumet er livet
Er på utkikk etter en flaskevarmer som ikke trenger strøm.
Til å ha i stelleveska. Som eg kan putte flaska oppi når eg ikkje har vannkoker eller lignende i nærheten.

Noen som har en slik? Eller har sett en?
Link?

løft

Flaskevarmer er bare noe tull.. Hvorfor ikke bare ta med passe varmt vann på termosom man ikke får varmet melka?

Avent har termoveske med plass til to flasker. Bare varne vannet før du drar hjemmefra, ha flaske oppi der, ha i pulver når babyen skal ha mat.
Holder varmen ca. 4 timer

Enklere Liv har en.
Samme prinsippet som de håndvarmeputene til obh Nordica.
Du brekker en sånn "metallmynt" og så blir det varmt.

Kan "lades" opp igjen ved å koke eller no sånnt.

Kosta 299,- den jeg så.

Skal se om jeg finner den på nettet.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

FANT!![:D]

Skal du varme flasken eller maten til minstemann, og er uten både vann og elektrisitet? Med denne flaskevarmeren er problemet løst. Flaskevarmeren fungerer på samme måte som gjenbrukbare håndvarmere. «Klikk» på den innvendige brikken, og varmen brer seg i det spesielle væskeinnholdet. Flaskevarmeren blir ca 55 C, perfekt til minstens varme måltid, og kan miljøvennlig nok brukes om og om igjen.

[:)]

Blir litt mer å dra på da, men det går jo an å ha med en liten termos med varmt vann, en liten flaske med kaldt vann og pulver i en beholder og så blander du. Det gjorde jeg da vi fremdeles brukte flaske. Funket fint det.

Og nei det er ikke tull med flaskevarmer. Hadde flaskevarmer med 12-volt som var gull på bilturer. Var også greit å ha når man var hos folk uten micro. 

Back
Topp