Bæjben

• Trådstarter Trådstarter ninni82
  • Opprettet Opprettet
N

ninni82

Guest
Synes det er så gøy hver gang jeg ser tickeren din...vi er jo akuratt like langt[:D] hvordan er formen din? lykke til m hårfargingen, det går nok fint! jeg var hos frisøren når jeg var 4+5, fikk høre at det ikke var farlig jeg..[:)]

Ja,syns jeg også!Er litt tøft!Første man til å føde[8D][8D]!!!hehe!
Ja,kjekt å få svar på sånt fort[:)]Tenkte rett og slett ikke så langt når jeg var i butikken å handla,hehe!!Formen er veldig fin...men føler meg jo ikke så veldig gravid heller da...Gleder meg til magen kommer og til ul! Hvordan går det med deg da??
Når har du førstegangs kontrollen din??jeg har den 22 mai,gleder meg så utrolig masse til å få "begynt" på en måte,hehe!

Jeg var på 1 kontrollen min forrige torsdag pga at jeg måtte ha sykemelding. skulle egentlig senere, men har vært så dårlig siste uka så jeg fikk komme før. jeg har bare spydd[:'(], hatt hodepine++ det går litt bedre på ettermiddagen så det er bra nå[:)]
fikk komme på tidlig UL også når jeg var 6+0 og fikk se hjeret slå[:D] gled deg til det!! skal tilbake nå på fredag for å se ann formen videre...håper du slipper unna denne kvalmen, det er ikke noe gøy. Hehe,tenk om vi ligger på føden julaften, 1 og 2 juledag?.. hvor skal du føde? gleder meg til magen kommer, føler at jeg kan se noe forskjell, hvertfall om kvelden. du da? oi..dette ble langt..

gleder meg til ul jeg også,har dere tenkt å dra på 3d eller?vi hadde tenkt at vi skulle det[:)] Blir alrtig[:D]
Jeg veit faktisk ikke enda...foreløpig blir det drammen,men veit egentlig ikke siden alt er avhengi av hvor sambo får seg jobb...flytter dit han må flytte,men foreløpig er det drammen sykehus som er nærmest. Du da??
Hadde vært tøft om vi havna på samme rom,hehe!!!!

Ja vi har tenkt å dra på 3D UL, har lyst til å bestille i uke 12..for da se man vel endel tenker jeg[:)]
Hehe, det hadde vært gøy å havne på samme rom ja, er jo faktisk en sjanse for det også...jeg skal føde enten på drammen eller asker&bærum sykehus. Vi har nettopp flyttet til Drammen, men jeg vurderer å føde på Asker&Bærum fordi det er nærmere familie og venner i juletida..[:)] vet ikke når man søker sykehusplass jeg? får vel beskjed av legen..

PLeier man ikke gjøre det ved første gangskontrollen da??hmm...veit ikke jeg...kan jo hende jeg har missforstått,men får vel beskjed ja...!
Blir spennende!Vi  holder jo kontakten underveis, så får vi se hvor det blir[:)]

Back
Topp