bæibi..

FjerneErna

Forumet er livet
..hvordan går det med mannen din? Har han (og du,for den saks skyld..) kommet over sjokket?

klem [:)]

Oj! Det var hyggelig overraskelse å få hilsen. Det går bra med oss tusen takk, har vært på restaurant og spist goooood middag! [:D] Nå ser jeg supergravid ut! Magen min buler som en ballong, spiste dobbel-dessert [;)]

Klem fra Bæibi!

Så fint at du ble glad for det- føler jo at man kjenner hverandre litt når man tilbringer ganske mye tid her inne [:D]

Så deilig med middag på restaurant- og kjempegodt å høre at det går bra med dere begge!!

Bare vent- om ikke lenge ser du supergravid ut selv om du ikke spiser dessert i det hele tatt [:D] 

Fortsatt god helg [:D][:D]

God helg videre til deg også! Gleder meg til magen vokser ennå mer jeg! Blåser den litt opp i all hemmelighet da [:D] Det er veldig spennende å følge med på folk her inne, hvordan magene vokser og hva som skjer ellers i livet. Husker da jeg nettopp registrerte meg så hadde jo de som skal føde nå nettopp blitt gravide og var usikre på alt mulig. Utrolig hvor fort tida har gått! [:)]

Takk for det [:)] Snart slipper du å blåse den opp også [:D] 
Jeg syns også det er veldig spennende å følge med på de som har vært her lenge- det kommer jo stadig nye medlemmer og det er vanskelig å følge med på alle [8|] 
Jeg syns nesten tida går litt for fort jeg- om 2 og en halv uke er jeg halvveis til termin [8|] Men jeg gleder med veeldig til sommeren i år [:D][:D]

Åjaaa! Gleder meg masse til sommeren jeg også! I år er det min tur til å sprade rundt i parkene med store fine runde magen min! Var så grønnsjalu på alle damene som struttet rundt i fjor sommer! det virket som om alle var gravide samtidig utenom meg! Det skal bli deilig... [:D]Også får jeg ferie for første gang på lenge. Har vært student i hundre år og har alltid jobbet i ferien eller vært på språkskole, så det skal bli supert å slappe av!

Er ikke jeg og mannen søte på bildet? [;)]

Samme her [:D] Alle andre var gravide i fjor,ja- nå er det endelig vår tur

Dere er veldig søte på bildet [:D] Vi er ikke så fotogene vi [:)]

Back
Topp