Bæææh..

Mialille

Forumet er livet
Lenge siden æ har væt innom her nu. (Ja, nu e æ begynt å skrive på dialekt)
Har vært mye å gjøre med lille tøtta, siden æ e førstegangs. Men e kommet litt inn i rutinan nu. Og det e herlig. :)
Æ og BF e mulignes ilag igjen, trur æ... (Dåkker som e venn med meg på facebook, ikke skriv eller nevn nåkka om det der, e enda litt sånn usikkert, trur æ)

Han har vært tilstede 1000 prosent siden Julie ble født, og æ e så takknemlig for det. Kunne ikke hadd det bedre. Han e tilogmed blidd en helt arna fyr. Æ e så overraska, og glad. Og forelska. Mer enn æ nån gang har vært i han. <3 *føle meg litt sånn fjortis nu*
Vi planlegg enda å flytte ilag nu, sånn at det e offisielt, og til et arna sted. Hus eller leilighet. :) Han har enda fådd seg ny jobb, med god lønn, langt mye bedre enn de to jobban han hadde før. Og han sir hele tida at han skal kjøpe bil til oss, som æ kan bruke når han e borte på jobb. For at æ og ho skal ha det bra og trygt når vi skal nån veia her.

Men over til overskrifta i innlegget..
Den her uka/helga så e kompisen hannes her i byen. Og det betyr fest heeeele helga. Han har ikke sagt i fra til meg (kanskje dumt av meg å forlange det?) at han skulle feste fredag, lørdag og søndag (søndag e persfest, kor kompisen også skal, dem jobba ilag før). Æ hadde nemlig regna med kun to av de tre dagan, og at han kunne være med oss. E siste dagan hannes før han reise på jobb, og blir borte i 7-8 daga før han kommer hjem og e hjemme 7 daga.
Æ syns han e litt "dust" som velge fest, alkohol og vennan heeeele helga. Vet også at det e dem guttan (3 stk) og en goood del damer der. Og det gjør meg sjalu, fordi han har gidd tegn på at det e oss, men allikavell ikke. Huff.. E æ rar eller?

Det va i hvertfall godt å få det ut. Føle at på bloggen kunne æ ikke skrive det. For der kan han (og vennan våres, mine, hannes) finne på å lese.

Æ e i hvertfall super glad i han. Og æ vet han e glad i meg også. Det fikk æ mld på senest i sted, når æ skreiv mld til han og sa at æ va lei meg, og at æ følte meg glemt den her helga. Fikk svar, og da sa han at vi kunne snakke om det her i mårra. For han kommer hit å legg seg. Han har faktisk ikke sovve i sin egen leilighet på gud vet kor lenge. :)
Det e vell nåkka her da eller? Hmm.. *forvirra*

heisann!!=)

Først og fremst; gratulerer dersom dåke er sammen igjen eller blir det! kjempebra at han har endra holdning og støtter opp!

Så til bææææhen.. eg forstår godt at du blir skuffa, pga prioriteringa hans! Du ville aldri gjort det samme mot han og Julie, og derfor er det ekstra sårt at han så lett som ingentign kan gjere det mot deg.
At du blir sjalu pga at det skal vere mange damer der forstår eg også. ettersom du ikkje er 100% sikker på kor dåke står, så blir ein fortare usikker og dermed fortare sjalu! :) Men det er deg han vil komme heim til:)

Elles er det KJEMPEBRA at du sendte mld til han å sa korleis du følte det!:) Det kan få han til å prioritere annerledes!:) Mannfolk eiger ikkje like mykje empati som vi damer gjer, så kanskje han rett og slett ikkje skjønte at du ville bli lei deg? :)

håper det ordner seg!! :)

Jeg skjønner deg godt og synes ikke du er dust som tenker sånn. Gutter er jo litt annerledes i tankebanene enn oss, men ikke verre enn at de viser på sin merkelige måte at de er glade i oss likevel. Blir nok kos å få besøk tenker jeg[:D]

ORIGINAL: sorciere_

heisann!!=)

Først og fremst; gratulerer dersom dåke er sammen igjen eller blir det! kjempebra at han har endra holdning og støtter opp!

Så til bææææhen.. eg forstår godt at du blir skuffa, pga prioriteringa hans! Du ville aldri gjort det samme mot han og Julie, og derfor er det ekstra sårt at han så lett som ingentign kan gjere det mot deg.
At du blir sjalu pga at det skal vere mange damer der forstår eg også. ettersom du ikkje er 100% sikker på kor dåke står, så blir ein fortare usikker og dermed fortare sjalu! :) Men det er deg han vil komme heim til:)

Elles er det KJEMPEBRA at du sendte mld til han å sa korleis du følte det!:) Det kan få han til å prioritere annerledes!:) Mannfolk eiger ikkje like mykje empati som vi damer gjer, så kanskje han rett og slett ikkje skjønte at du ville bli lei deg? :)

håper det ordner seg!! :)

Fjoh. :P Da e det ikke feil på meg da med andre ord. :P
Æ ville aldri i livet gjort det.
Vi va på besk hos mammaen hannes i dag da. Og ho merka at æ ikke like at han skal drikke og feste hele j**** helga. Og da sa ho bare" Lille Julie min, du skal komme hit en helg, så skal mammaen din få lov å kose seg og feste ho også når pappaen din e borte på jobb." Da sa han ingenting. Men regna med at han fikk litt å tenke på.
Æ vet i hvertfall, at æ skal ut å feste første helga i juni, men ikke HELE helga. Det klare æ nok ikke. E jo ikke "ung" lenger heller. :P Da e det Soul & Blues Festival her den helga, og Åge Aleksandersen og Sambandet skal spille her den lørdagen. Tilfeldigvis e det frihelga til pappaen, så han sa han skulle være hjemme med ho. Håpe virkelig han e det. Men om ikke, om han vil være med, så gjør ikke det nåkka,æ har nemlig barnevakt i bakhanda. :P Mammaen hannes. Sporte ho før ho Julie ble fødd æ. :P

Tilbake til Bææææh'en.. Håpe han kommer litt tidligere "hjem" enn i dag. Da va han her klokka 6 i mårrest. Tok enda taxi. 1,5 kilometer. Jaja.. Ikke mine penga i hvertfall. Meeen, det går utover meg.. Han skal nemlig betale mi tlf regning, siden æ betalte den forrige. Vi ha frifamilie for da e det gratis å ringe og sende sms til hverandre. ;)
Han sendte mld klokka 5 i natt da, og sporte om det va "matetid" snart. :P Så han tenkte nuh på ho/oss i hvertfall. :)

ORIGINAL: bettand

Jeg skjønner deg godt og synes ikke du er dust som tenker sånn. Gutter er jo litt annerledes i tankebanene enn oss, men ikke verre enn at de viser på sin merkelige måte at de er glade i oss likevel. Blir nok kos å få besøk tenker jeg[:D]

Kos og kos.. Han sovne nok som en stein med det samme han e inne, sånn som i dag. :P

Nei, trur det er heilt naturlig!! Med mindre du har ein sjøltillit uten svakheta:P

veldig søtt av han at han tenker på dåke og sender melding til deg!:) Men det skulle berre mangle!!:)  men eg skjønner jo, det er jo ikkje det samme som at han prioriterer å vere med deg istede for å vere på fest fleire dagar på rad.. Når ein blir eldre skal ein slutte å oppføre seg som ein tenåring!:)

Så FINT av mora hans at ho sa det høgt!:) Var ein heilt super måte å gjere det på, uten at ho blanda seg inn på noken som helst måte! [:D]
Det var kjempebra gjort av ho!;)

Han har å ha nok pengar til tlf regninga di!=) det får bli hans problem å skaffe dersom han blir blakk!:P

ORIGINAL: Mialille

Kos og kos.. Han sovne nok som en stein med det samme han e inne, sånn som i dag. :P

MANNFOLK!! [8D]

Nei, trur det er heilt naturlig!! Med mindre du har ein sjøltillit uten svakheta:P

veldig søtt av han at han tenker på dåke og sender melding til deg!:) Men det skulle berre mangle!!:)  men eg skjønner jo, det er jo ikkje det samme som at han prioriterer å vere med deg istede for å vere på fest fleire dagar på rad.. Når ein blir eldre skal ein slutte å oppføre seg som ein tenåring!:)

Så FINT av mora hans at ho sa det høgt!:) Var ein heilt super måte å gjere det på, uten at ho blanda seg inn på noken som helst måte! [:D]
Det var kjempebra gjort av ho!;)

Han har å ha nok pengar til tlf regninga di!=) det får bli hans problem å skaffe dersom han blir blakk!:P

Han sa senest i sted at det va penga, og at det va en dag i mårra, kor han kunne betale det. Så æ e spent. :P

Ho bruke å si ifra til han da når ho mene at han behandle meg dårlig på nån måta. :P
Æ bruke nemlig å snakke med ho når æ har det tungt. Ho e ei venninne for meg også. Va det før vi ble ilag for 3 år siden. :) Så når æ treng en å snakke med så stille ho opp. E bare å ta en tlf eller bare å dukke opp der. Treng æ en blund så drar æ dit, og ho passe og kose med Julie mens æ får en blund. :)
Æ e glad æ har ho. :)

åååh;D er så greit å ha ei svigermor som kan sjå det frå begge si side!!:) Og som faktisk ser at sønnen ikkje er perfekt og fremdeles treng "tilsnakk" sjøl om ein skulle trudd det ikkje skulle vere nødvendig når ein er voksen! ;P

du må komme med oppdatering på korleis dette går!:) eg stikker straks å legger meg!:)

åååh;D er så greit å ha ei svigermor som kan sjå det frå begge si side!!:) Og som faktisk ser at sønnen ikkje er perfekt og fremdeles treng "tilsnakk" sjøl om ein skulle trudd det ikkje skulle vere nødvendig når ein er voksen! ;P

du må komme med oppdatering på korleis dette går!:) eg stikker straks å legger meg!:)

Ja, ho e god å ha. :)

Ja, skal komme med oppdateringe. :) Om æ huske. :P E jo ikke så ofte innom lenger. :P

veit korleis det er ;) er først dei siste dagane eg har vert her ein del:) elles er det berre ein kjapp tur no og då..!:)

veit korleis det er ;) er først dei siste dagane eg har vert her ein del:) elles er det berre ein kjapp tur no og då..!:)

Skulle vel egentlig ha lagt meg æ også. Men va litt godt å sitte aleina, stille her og bare nerde. :)

Skulle ha blogga litt også, men trur æ tar det på dagen i mårra. :P

her er det bråk, då min kjære har besøk av tre kompisar og ein attpåklatt som er emd eine kompisen;P

her er det bråk, då min kjære har besøk av tre kompisar og ein attpåklatt som er emd eine kompisen;P

Leste om det ja i en annen tråd. :P
Ja, han trenger vell venner han også stakkar. :P

ja, det er klart. alle treng jo venna.. men no har dei drukke litt, så då prata dei meir engelsk! :D blir litt modigare :)

ja, det er klart. alle treng jo venna.. men no har dei drukke litt, så då prata dei meir engelsk! :D blir litt modigare :)

Haha. :)
Utrulig ka den alkoholen kan gjøre altså. :P

Oppdatering:
E ikke så mye å oppdatere egentlig.
Han kom hjem klokka 7 i mårrest. Æ holdt på å mate Julie da. Æ la ho i senga, vi endte til sengs. :P
Like etter våkna Julie, æ sto opp. Og ha vært våken siden.
Han sto opp i halv tre tida. Vært veeeldig fyllesyk, sir han i hvertfall. Så kunne ikke skifte bleier eller nåkka.
Vi har sett film hele ettermiddagen, og nu i kveld e det pers-fest. Men han skulle ikke dit. Så han for ut av døra, til de kompissan han drakk med i natt, for å se mer film med dem.
Æ sa bare at æ håpe vi kan snakke ilag når han kom tilbake, OM æ va våken. Han e sikkert ikke her før i natt uansett. :S
ARG!!!

ååånei!! :( Så utrulig skuff!! snakk om å ta noken som ein selfølge!! synes virkelig han kunne vert å sett film med deg, eg!! :( Synes du fortjena å bli behandla bedre, så eg synes du skal seie nett korleis du føler det. då får han muligheten til å skjerpe seg og aldri la noke sånt skje igjen, eller så fortjener han å bli behandla på samme måte! Håper han kjem heim tidlig, då!

ååånei!! :( Så utrulig skuff!! snakk om å ta noken som ein selfølge!! synes virkelig han kunne vert å sett film med deg, eg!! :( Synes du fortjena å bli behandla bedre, så eg synes du skal seie nett korleis du føler det. då får han muligheten til å skjerpe seg og aldri la noke sånt skje igjen, eller så fortjener han å bli behandla på samme måte! Håper han kjem heim tidlig, då!

Det tvile æ på. :S
Og ikke nok med det. Men det her e siste dagen hannes hjemme. Han har fådd ny jobb, og reise for første gang u fra oss, og blir borte i ei uka. Æ grue meg masse. Men vet ikke helt kordan har har det. Virke som har egentlig gir fan. Men men..
Han e nuh snill med Julie og kose og snakke og sånt med ho.
Og han venta med å fære før ho hadde lagt seg. :) Da fikk han nuh ihvertfall de timan han har vært våken, lammi ho.

Æ trur faktisk æ skal legge meg tidlig på trass i dag. Bare fordi han fær..

Back
Topp