Kosepusen
Forelsket i forumet
Hei, jeg må bare få ut litt frustrasjon over naboen min! Han kjøpte seg hund i fjor sommer. En golden retriver, den hunden har aldri gått i bånd, og eieren viser ikke hensyn. Vi bor i et tett byggefelt hvor det er mye barn. Eieren slipper ut hunden og går selv inn å gjør andre ting mens hunden løper villt rundt i hele nabolaget. Når jeg kom hjem fra jobb i dag hoppa hunden foran bilen, jeg rakk å bremse og hang meg på tuta, jeg ble så redd. Hunden kommer hoppende mot meg og vil hilse, jeg blir livredd. Jeg er skeptisk til hunder fordi jeg er blitt bitt en gang. Det nytter ikke å si til naboen at jeg er redd, for han sier bare: Han er ikke farlig!
Jeg gruer meg til i sommer, får sikkert ikke være i fred på min egen plen sammen med lillenusket. uff, d blir så fælt.... Er det ikke båndtvang i alle kommuner fra 1 april? Hva gjør jeg hvis naboen ikke gjør noe med det? noen med erfaring? hjelp?
takk [:)]
Jeg gruer meg til i sommer, får sikkert ikke være i fred på min egen plen sammen med lillenusket. uff, d blir så fælt.... Er det ikke båndtvang i alle kommuner fra 1 april? Hva gjør jeg hvis naboen ikke gjør noe med det? noen med erfaring? hjelp?
takk [:)]