Både mink og rev

Juliejr

Forumet er livet
regnes som skadedyr flere steder i landet.

900 kroner var skuddpremien på rødrev og 400 på minken i kommunen vi bodde i tidligere [8D]

Fint om den pelsen ble brukt til noe nyttig [;)]

Mulig det er litt annerledes enn når man har revefarmer som vanskjøtter dyra, og de blir holdt bare for å slaktes og flås for at fisefine damer skal ha pels?

ORIGINAL: fairy

Mulig det er litt annerledes enn når man har revefarmer som vanskjøtter dyra, og de blir holdt bare for å slaktes og flås for at fisefine damer skal ha pels?

Koffor har de luase når de e skadedyr?
Mink e finere daue enn levandes..

Jada, ser den [;)]
Men revene som blei skutt blei kasta.
Man leverte bare inn føttene som bevis å så fikk man penger på konto.
Det kaller jeg max sløsing da.

ORIGINAL: naftaline

ORIGINAL: Woolfmother

ORIGINAL: naftaline

Kan du fortelle meg hvordan dyrene vanskjøttes? Har du dokumentasjon?

har du ikke sett de dokumentarene som er laget?? i mitt hode er det grusomt 

Jeg stoler ikke på dokumentarer laget av mennesker uten en eneste objektiv tanke i hodet. Sier ikke at jeg er for pelsindustrien, men skulle ønske folk virkelig satte seg inn i problematikken før de sier at dyr blir vanskjøttet. For det har jeg til gode å se på norske revefarmer.

Ehm. Her kan jeg poppe inn og si at jeg har VÆRT på en pelsfarm selv. Og forholdene var direkte motbydelige! De vassa i sin egen avføring, var fulle av sår og led av tvangstanker. Løp frem og tilbake i buret konstat. Gnagde på seg selv osv. Og når media viser film fra NORSKE pelsfarmer, hvor du ser avlivningsmetodene - Som de selv mener er humane (elektrisitet) så må du da skjønne at noe er stein galt?

Back
Topp