Båååååring

Sorland

Forumet er livet
på tv nå. Gubben skal se på fotballkamp, og jeg kjeder meg allerede FØR kampen er i gang....han må jo selvfølgelig ha med seg den skravlinga lenge før kampen er i gang. Mister jo helt motet til å brodere jo, orker bare ikke å høre på kampen samtidig som jeg broderer.

Og har så lyst på junk food og snop, men har jeg det i hus...nei [&o]

Hva skulle jeg gjort uten dere damer???...hadde sikkert tørna her om jeg ikke hadde hatt okt å søke tilflukt på [&:]

Må for sikkert ørtenogtusende gang ut på kjøkkenet å se om jeg finner noe å spise....vet jo at det ikke fins noe, men tenk om det dukket opp helt plutselig [8|]

Nam nam så godt det var med japp! [:D]

ORIGINAL: mammaO

Hahaha...Da må jeg være like snill å si at.....Mmmmmm, godt med marsipanbrød[:D][:D]
Ettersom jeg har sett fotballkamp,så måtte jeg ha noe å kose meg med[;)]

ORIGINAL: Bambling

Hehe, jeg er på slankern så jeg prøver desperat å holde meg ved PCen og IKKE gå på kjøkkenet for å se hva vi har der! Det kommer nok en del uinteressante tråder fra meg i kveld! [8D]

Jeg er alene hjemme, så skal ta opp Arn på TV2 i kveld, og så skal jeg og gubben se den når vi en gang får tid. Jeg har en mistanke om at det blir leeenge til!

Finner du noe godt på kjøkkenet eller? (Må leve gjennom andre når man ikke får spise godteri selv [8D])

På kjøkkenbenken finner jeg en halv pakke mariekjeks og en pose med kavringer [8|], det frister lite. I frysen var det fiskepinner, kjøtt og pitabrød, men har ikke noe å fylle pitabrødet med. I kjøleskapet er det diverse pålegg, to egg, en pakke grillpølser og masse drikke (cola). Så tok de to eggene, vispet sammen, en skive påleggskinke kuttet opp i biter og ost, alt i stekepanna slik at jeg får en liten omelett, ble ikke så mye da, men hjalp det på lysten på hva jeg egentlig vil ha.....nei!!! [:'(]
Har en pose potetgull da, men prøver å ikke spise slikt utenom helgene. Gatekjøkkenet er 500meter herifra, men er både om folk her er fornøyd med den, så da er det ikke noe problem å stå over.

........den potetgullposen frister veldig [&:]

ORIGINAL: mammaO

Snickers er bedre, men har jo ikke det her da.

Jeg har mensen så jeg har lov!!! Deilig med: Twix, MilkyWay og SNICKERS :D en pose med de 3 forskjellige i. og ikkje glem French frisen :D :D :D

ORIGINAL: Sorland

på tv nå. Gubben skal se på fotballkamp, og jeg kjeder meg allerede FØR kampen er i gang....han må jo selvfølgelig ha med seg den skravlinga lenge før kampen er i gang. Mister jo helt motet til å brodere jo, orker bare ikke å høre på kampen samtidig som jeg broderer.

Og har så lyst på junk food og snop, men har jeg det i hus...nei [&o]

Hva skulle jeg gjort uten dere damer???...hadde sikkert tørna her om jeg ikke hadde hatt okt å søke tilflukt på [&:]

Må for sikkert ørtenogtusende gang ut på kjøkkenet å se om jeg finner noe å spise....vet jo at det ikke fins noe, men tenk om det dukket opp helt plutselig [8|]

Kjenner til det der ja!! "Hmmm... hvis jeg titter bare en gang til så dukker det kanskje opp en kjeks..."

ORIGINAL: Trizia

Jeg har mensen så jeg har lov!!! Deilig med: Twix, MilkyWay og SNICKERS :D en pose med de 3 forskjellige i. og ikkje glem French frisen :D :D :D

Har ikke den, så kan liksom ikke legge skylda på den heller [8|]

Back
Topp