BØØ

Den bikkja der er bare helt grusomt stygg. Desverre døde den for kort tid siden [:(]

hehe for noe ellelt!!!æsj[8D]

he he he hadde våre greier å hatt en sånn i hagen når dørselgerene kom[:D]

Huff...han var ikke pen, stakkars!

God ide og pusse han på dørselgerne, jannelille!

Skulle ønske jeg kunne se sånn ut når elevene er slitsomme. kanskje de hadde hørt litt bedre etter da, hehe!

Godt du hadde skrevet BØØ der ass....[;)]

Ikke rart at verdens styggeste hund faktisk ER stygg... Eller er det kanskje ikke nå lenger da...siden den lille rakkeren ikke lenger er blandt oss... mon tro hvordan neste som krever tronen ser ut?!?!

Fy f***! Hva er det der for noe sier jeg bare!?! Ble skikkelig skremt no ja! [&:]
Hehe [8D]

norges styggeste hund bor faktisk her på bømlo... har ikke sett den enda,men kanskje jeg skal tjuvlåne den noen dager[:D] er drittlei av folk skal selge støvsugere,bilder... ja what ever....[8D] kan sende den veidere etterpå da hvis noen vil låne den etter meg[8D]

at det går an å bli så stygg!.....dakar bikkje da!!!

fy fa... Det er den styggeste bikkja jeg har sett noen gang.

fytti...
skjønner ikke at noen vil ha en sånn stygg hund...
uansett hvordan personlighet den har osv...
har ikke nærmet meg den nei[:'(]

ja den er dritt stygg. har den noen ganger på mns min som bilde.. har bilde av en katt som ser nesten sån ut.... men vet ikke hvordan jeg kan kopiere fram det bilde. men tenk å kose med en sån en da??? åsj.....

Nei fy fader for en stygg hund[:'(]
Hadde jeg sett på det bildet i natt, hadde jeg vel blitt skremt så mye at fødselen hadde vel starta[:D]

Back
Topp