Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ja er dette normalt? Amalie bæsjer 9 hele bæsjbleier per dag!! Etter hvert måltid, tar kun 5 min, samme hva hun spiser. Og mellom måltidene, fatter ikke at det går ann å produsere så masse bæsj!! Dag 6 med disse bæsj bleiene nå!!
Hørte jo fantastisk ut det! Hehe ;)
Her har vi det motsatte problemet skjønner du, uten hjelp av malt og manuellterapeut har lillegutt store vansker med å få ut noe her.. Så ja, jeg syntes det hørtes ganske så fint ut :)
Men hva som er normalt vet jeg ikke.. Har hørt noen som sier at de får ekstra mange bleier når tennene er på vei da -kanskje det er det?
huff for en drittjobb da..
Men må man så må man.. Alt e vel helt normalt. men regner med d e sikkert ikkje så kjempe mye bæsj hver gang da. Men ufattelig kjedelig kan æ tenke mæ.. Men så lenge bebisen ellers e nøgd så trur æ d ikkje e nåkka å bekymre sæ over..
Hær har vi sort sett ei ladning om dagen, og d passer meg utmerket..
Oi..hehe...ja jeg vet ikke va som er normalt,men mi bæsjer hvertfall en til to ganger per dag som regel. Idag har hun bæsjet tre ganger men da va det ikke så mye den første og siste gangen.
Sånn har vi hatt det siden påske
Så plutselig en dag var det "normalt" igjen.. det varte i 5 dager og så er vi i gang med løs avføring igjen ;p men så er det også 2 tenner til som holder på å bryte frem.
Oj! Ja, det hørtes veldig mye ut! Jenny var sånn med en gang vi begynte med fast føde, men det stabiliserte seg etterhvert. Nå er det stort sett 2 bæsjebleier om dagen. En fast hver morgen stort sett etter morgenpuppen, og en utpå dagen. Det varierer litt når den kommer, men stort sett i 5-6-tiden :)
Men babyer er jo veldig forskjellige, så det er helt sikkert normalt :)