Ayla er til dagmamma'n *oppdatert*

Ju9ta

Forumet er livet
Helt alene uten meg idag..[&o] Så stilt og uvant å være hjemme helt alene idag..[:(] Nesten litt trist igrunnen..
Men må bare trøste meg med at dette må vi bare,og at dagmamma Hilde er kjempeflink med henne..[8|][:)]

Men huff, d gjorde skikkelig vondt i mammahjertet å dra fra henne imårrest, men hu satt å lekte med de andre ungene, og har allerede fått en mld fra dagmamma'n om hvordan d går, så d går nok bare godt dette her..[:)]
Måtte bare lufte meg litt..

Så for å få tiden t å gå raskere idag,så jeg kan få henta gullet mitt,så skal  jeg ta julevasken og pynte litt..[;)]

********************************************************************************

D hadde gått kjempebra t dagmamma'n, ikke skreket eller noenting..Bare smilt og pludra dagen lang..[:)][:)]
Men når jeg kom inn døra,og hu såg meg så bynte å å fekte vilt med armene og bynte å skrike litt, og rope "mmaaammaaammaaaa"..[:)][:D]

Og jeg fikk vaska skikkelig rundt idag..[:D]

Spent på morgedagen nå da..[;)]

åhhh..skjønner deg veldig godt jeg.... det r absolutt noe som mangler når bebisen vår ikke r i hus[:(][:(][:(]  men dette kommer til å gå kjempefint vet du[:D][:D][:D] ayla får sosialisere seg og kose seg md andre barn[:)][:)][:)] og du får alenetid og masser av tid tilå shine huuuuuuus!!!!

Ikkje bare bare for et mammahjerte det der.. men d e jo som Gabriela sier at det e godt for Ayla og være ilag me andre barn å sosialiseres..[:)] Men skjønne deg kjempegodt! Det e bare å hive seg over husvaskinge å julepyntinga så går tida fort[:D][;)] 

Så flott at Ayla har det bra hos dagmamma- flink og stor jente!

ORIGINAL: helenen

Så bra at hun hadde kost seg hos dagmamman da! Kjekt å få tid til å gjøre litt husarbeid uavbrutt sikkert [:D]

ååå, så koselig velkomst[:D] er jo godt å vite at du er savnetda..
går sikkert helt toppers imorgen også[;)]

så bra at det gikk så godt[:D] får håpe at det er slikt hver gang du levere henne...[:D]

ORIGINAL: Heather

Så flott at Ayla har det bra hos dagmamma- flink og stor jente!

ORIGINAL: sofiesmamma

så bra at det gikk så godt[:D] får håpe at det er slikt hver gang du levere henne...[:D]

[:)][:D]

Back
Topp