Axeria's berg og dalbane

Takk dere! :Heartred Jeg gjør det ikke akkurat enklere for megselv, jeg driver å løper do for å sjekke hele tiden... nervepirrende for jeg har ikke fler tester igjen heller , de er påtur i posten, så jeg får liksom ikke den daglige bekreftelsen :hilarious:
 
Ja da har jeg fått testet med strips noen dager og funnet ut at det er null vits egentli for de blir ikke sterkere, for det kan de ikke bli :hilarious:

Idag tok vi en digital sammen jeg og mannen og fikk 3+! :happy: Tror dette gjorde det mer ekte for han, jeg har jo kjent på symptomer i over en uke nå med vonde bryst, oppblåsthet og nå også treg mage. Men for han som ikke kjenner noe av dette, ble det nok en ekstra bekreftelse på at dette går faktisk rette veien. :D

Vi begge forholder oss ganske avventende og tør ikke glede oss helt enda da, vi slipper nok neppe jubelen løs før første trimester er overstått og abortfare avtar betydelig.

legetime i mårra, skal be om hcg måling og TUL. Både gruer og gleder meg til å få se hva som skjer inni magen:shy:
 

Vedlegg

  • 02A5C6BF-6DCA-412B-AB77-F2F1689ED8B9.jpeg
    02A5C6BF-6DCA-412B-AB77-F2F1689ED8B9.jpeg
    25,3 KB · Visninger: 85
  • 870978BC-E18A-463A-B4A5-9B37EE56BF1A.jpeg
    870978BC-E18A-463A-B4A5-9B37EE56BF1A.jpeg
    12,8 KB · Visninger: 93
Jeg er litt oppgitt på legen min egentlig. Han ville ikke henvise meg til gyn. på sykehuset før han hadde fått svar på blodprøve. Så jeg skal tilbake på mandag da å ta blodprøve for det var vist for seint da jeg var der i går. Dersom han er fornøyd med den blir jeg vel henvist? :banghead:

idag er jeg litt redd også, har en sånn stikkende smerte på venstre side og jeg er SÅ redd for at jeg skal miste igjen. Jeg er tre-fire dager lengre påvei en jeg var her i mars-april så håper det er et godt tegn. Men kjenner jeg angrer litt på at jeg alerede kjøpte sånn gravidbelte til bilen. Redd for at jeg tok gleden på forskudd nå og at alt skal bli ødelagt pga det... idiotisk tanke men :shy:
 
Hei! Har lest gjennom hele dagboken din. Fulgte spent med og håpte hele tiden at det ville gå bra.

Ble derfor veldig rørt og glad når jeg så du var gravid igjen ♥️ Håper inderlig denne spiren sitter! Stor klem fra meg
 
Hei! Har lest gjennom hele dagboken din. Fulgte spent med og håpte hele tiden at det ville gå bra.

Ble derfor veldig rørt og glad når jeg så du var gravid igjen ♥️ Håper inderlig denne spiren sitter! Stor klem fra meg
Takk for at du har tatt deg tid til å lese dagboken min :) Og takk for håp og klem. Jeg håper også denne spiren sitter :Heartbigred
 
I dag har jeg vært hos legen, fikk tatt en blodprøve og får svar på den i morgen. :nailbiting: Men så ville han ikke ta en ny før om en hel uke. Trodde 48timer i mella hver var best men han mente det var bedre med en uke så... o_O
 
Fikk svar på blodprøven nå jeg, i går hadde jeg en hcg verdi på 14857 :happy:

Edit: en uke etter var den på : 43810 :)
 
Last edited:
Idag er jeg akkurat 6+0 og vi beveger oss inn i graviduke 7. Tankene jeg gjør meg er selvsagt meget blandede. Jeg er på mange måter litt glad og ser fram til dette. Men også tør jeg ikke glede meg for tidlig, jeg er redd for å ta gleden på forskudd og bli sendt rett ned i kjelleren om det skulle gå til helvette igjen.

kjæresten sier ikke så mye, reserverer følelsene sine til vi har vært på TUL og sett at alt går bra tror jeg. Selv om at han ikke sier eller viser det har det nok gått innpå han de gangene det har gått skeis nå.

veldig rart å tenke på at for akkurat ett år siden var jeg gravid med vårt første frø , og under utredning for exu pga blødninger, smerter og lav hcg. Det er helt anerledes denne gang! Men jeg innser at fremdeles kan mye gå galt, denne uken er jo faktisk kritisk for utvikling av organer så vi får ta det en dag av gangen og ha et ultra forsiktig håp.
 
Ja da er jeg 7+3 idag. Tenker å ta kontakt med legen til uka for å få tatt en TUL, skulle gjort det for en uke siden men tenkte å vente til uke 8 for da kan man se litt mer.

Symptomene lar ikke vente på seg iallefall! Vonde bryst, såre nipler, trøtt og småkvalm hele døgnet. Tisse mer føler jeg at jeg gjør også. Men verst er manglen på energi, herlighet så slapp og trøtt jeg er om dagen! Føler meg helt ubrukeli! :rolleyes:
 
Idag er jeg 9+0! :happy: Har tatt en pause fra dagbok og forum for å bare komme meg gjenna denne tiden med minst mulig stress. Har også satt google forbud til megselv :hilarious:
Nå blir det tidlig ultralyd i slutten av måneden, 29.06 skal vi å titte inn i magen. Da er jeg 11+4. Både gruer og gleder meg. :rolleyes:
 
Leste gjennom dagboken din nå. :) Håper virkelig at det går veien denne gangen, nå er du jo snart gjennom verste tiden og kan slippe jubelen løs :joyful: Lykke til på ultralyd :happy:
 
Leste gjennom dagboken din nå. :) Håper virkelig at det går veien denne gangen, nå er du jo snart gjennom verste tiden og kan slippe jubelen løs :joyful: Lykke til på ultralyd :happy:
Takk for det og takk for at du tok deg tid til å lese dagboken min :happy: skulle ønske tiden gikk raskere :hilarious:
 
I går gikk vi inn i andre trimester. Noe som har senket skuldrene mine en liten smule. :happy:
Jeg tenker enda at mye kan skje og jeg får liksom ikke helt til å kose meg med graviditeten enda:sorry:

tidlig ultralyd viste en sprell levende baby og alt så helt normalt ut ifølge han som tok ultralyden.
 

Vedlegg

  • 9B81237E-6FEA-4B66-AEE8-69BE0DF96E5D.jpeg
    9B81237E-6FEA-4B66-AEE8-69BE0DF96E5D.jpeg
    34,5 KB · Visninger: 78
Nå etter midnatt er vi 15 uker inn i svangerskapet. Jeg inbiller meg at jeg begynner å få litt mage og har kjent noe sånn kiling i magen i det siste. Neste ultralyd er 20 August, så vi får se da :happy:
 
17+3 idag. 10 dager til OUL :) men det kan se ut som at jeg må dra alene. Noe forbanna dritt er det om det viser seg slik. :(
 
17+3 idag. 10 dager til OUL :) men det kan se ut som at jeg må dra alene. Noe forbanna dritt er det om det viser seg slik. :(

Så langt allerede?? Må si gravditeten din flyr avgårde! Håper du klarer å nyte den litt mer nå:happy:
 
Så langt allerede?? Må si gravditeten din flyr avgårde! Håper du klarer å nyte den litt mer nå:happy:
Ja tiden går raskt nå :happy: Jeg blir nok å puste mer ut når vi har vært på OUL, jeg går enda med ganske mye bekymring og tør ikke helt tro at det er sant enda :hilarious: Men jeg har stunder der jeg tilater megselv å nyte det litt, spesielt når jeg kjenner liv :D
 
Back
Topp