Axeria's berg og dalbane

Takk søte dere virkelig hyggelig å se at dere har tenkt på oss idag:Heartbigred:love7


Var først hos fastlegen for en UL klokken 1300, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi klokken 14:20 og ble møtt med stengte dører på stokmarknes klokken 1700. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
 
Takk søte dere virkelig hyggelig å se at dere har tenkt på oss idag:Heartbigred:love7


Var først hos fastlegen for en UL klokken 1300, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi klokken 14:20 og ble møtt med stengte dører på stokmarknes klokken 1700. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
Oi oi! Godt å høre at du i hvert fall har blitt ivaretatt og tatt på alvor. Skjønner du syntes det er vanskelig å vite hva du skal føle, men det er ikke rart i det hele tatt! På kort tid har du gått uvitende inn i en ny PP, etterhvert fått håp, for å så bli redd og trist igjen. Og i dag når han sier med håp at det kan hende kroppen har fikset selv, så skjønner jeg godt at du ikke jubler, selv om d et er en god ting. Sender en varm klem:Heartpink
 
Vil bare sende deg en klem:Heartred forhåpentligvis er det «bare» en vanlig SA og ikke exu, slik at dere kan bli gravide på egenhånd! Har fulgt deg noen dager nå, så måtte inn å se etter oppdatering. Ta vare på hverandre. Håper by spire sitter snart:Heartred
 
Takk søte dere virkelig hyggelig å se at dere har tenkt på oss idag:Heartbigred:love7


Var først hos fastlegen for en UL klokken 1300, der kunne hun se at det ikke blir noe novemberbaby på oss, Beta Hcg på 120 og hun kunne se noe ‘grums’ ved høyre eggstokk som hun var redd for at var en ny exu. Fikk beskjed om å komme oss avgårde til Stokmarknes for å treffe gynekologen der. Fikk også litt info ang IVF da hun var ganske sikker på at det ble operasjon så vi fikk beskjed om å ta med tannbørste og skift :rolleyes:
Uansett avgårde for vi klokken 14:20 og ble møtt med stengte dører på stokmarknes klokken 1700. Ringte skranken som ringte gynekologen som kom å hentet oss. Hilste ved å dulte albu mot albu noe som var en morsom tvist på håndhilsing :hilarious: og inn på et rom med UL maskin. Og han fant INGENTING! Enten er det for tidlig å se noe på UL, eller så har kroppen bare fiksa seg selv. han kunne ikke si hvor graviditeten har satt dersom kroppen har fiksa seg selv. Ny blodprøve i morgen for å se om HcG har steget eller sunket. Har det steget skal jeg tilbake på mandag For ny UL og har det sunket tyder det på at kroppen har fiksa seg selv og vi slipper å dra på mandag. Selvfølgelig skulle vi komme med en gang dersom det oppsto smerter. så her sitter jeg da og vet ikke helt hva jeg skal føle.
Litt letta nå kjenner jeg! Var sikker på at du måtte til hasteoperasjon siden vi ikke hadde hørt fra deg på så lenge❤️ Virker ikke som dette går veien da, men dere har iallefall muligheten til å bli gravide selv når dette ser ut til å ordne seg selv❤️ Håper iallefall det❤️
 
Takk for omtanken dere det gjør virkelig godt! :love7
Jeg er veldig glad for at ting ser ut til å ordne seg selv, og jeg har fått litt mer tid til å sortere følelsene mine. Og jeg tror at sorgen over å ha mistet har lagt seg, har blødd i over en uke så har vært veldig innstilt i noen dager nå på at det ikke gikk denne gang. Det som har gjort meg livredd er faren for en ny operasjon. Føler at jeg virkelig setter livet på spill ved å prøve videre, men jeg ønsker et barn til så sterkt! Og jeg får jo god oppfølging, er bare litt tungvindt i disse corona tider :rolleyes:
 
Foresten! Dagens test er svakere! Merkelig å nå ønske seg blanke tester :hilarious:
 

Vedlegg

  • 53661C71-C07C-4463-AB60-8DD285477766.jpeg
    53661C71-C07C-4463-AB60-8DD285477766.jpeg
    25,6 KB · Visninger: 79
Det er bra du tar litt lettere på det nå, selv om det du går igjennom er fryktelig tungt❤️
Jada frykten begynner å legge seg nå. Heldigvis! I går etter å ha vært hos fastlegen gråt jeg mine modige tårer mens jeg forberedte meg på operasjon og tanken på IVF. Men det ser it til at jeg slapp med skrekken denne gang. Så er det bare å se positivt på ny PP når vi er klare for det :)
 
Nå tror jeg ikke det er lenge til negativ test, men jeg blør fortsatt så det håper jeg gir seg snart. Ikke så keen på å legge inn aksjer mens jeg blør :p
 

Vedlegg

  • 520596A7-F012-44F8-AD41-EEA9E889C2FF.jpeg
    520596A7-F012-44F8-AD41-EEA9E889C2FF.jpeg
    28,4 KB · Visninger: 89
Glemte å legge ut testen fra i går her i dagboken. Den er på 25mlu da det var det eneste jeg hadde igjen :)
Ellers så har jeg snart slutta å blø, bare litt lyserosa på papiret :happy:
 

Vedlegg

  • B24D20C2-0026-438E-997A-8B6D6BB5E906.jpeg
    B24D20C2-0026-438E-997A-8B6D6BB5E906.jpeg
    13,6 KB · Visninger: 96
Leste gjennom dagboka di, herligfred hva du har måtte gått gjennom!! Håper spira sitter snart og at høyre eggleder oppfører seg og ikke driver å snurrer og tuller. :p
 
Hvordan går det med deg?
 
Hvordan går det med deg?
Takk for at du spør, det varmer veldig :happy:

Her går det litt opp og ned, jeg fikk 2-3 på digital idag. Enda det er 3 dager til IKM :wideyed: men har også fått litt lysebrun utflod i truseinnlegget i ettermiddag. Så ja jeg vet ikke helt :p
 

Vedlegg

  • 4A7CE960-C147-481B-B1A6-ABDEA88D7CB2.jpeg
    4A7CE960-C147-481B-B1A6-ABDEA88D7CB2.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 91
Takk for at du spør, det varmer veldig :happy:

Her går det litt opp og ned, jeg fikk 2-3 på digital idag. Enda det er 3 dager til IKM :wideyed: men har også fått litt lysebrun utflod i truseinnlegget i ettermiddag. Så ja jeg vet ikke helt :p

åh, så spennende! Håper det er helt ufarlig og at det likevel går bra!:Heartred
 
Back
Topp