Axeria's berg og dalbane

Så typisk min flaks! Timen på Gravdal sykehus til gynekologisk avdeling der jeg skulle ta TUL ble avlyst. Gynekologen deres er borte i 14 dager. Flyttes til Stokmarknes og blir kontaktet av gyn.Avd. der ang ny time :shifty:
 
Ny time til gynekologisk avdeling på Stokmarknes på mandag klokken 13.

jeg tok en ny monitortest, den er kjempesterk og monitoren sa Gravid. Tok ny digital, den viste 1-2 uker. Skulle vært 5+1 idag... bilde viser en samling av tester tatt de siste dagene...
 

Vedlegg

  • 3D8BBC77-77F7-4443-9D50-A24801DA5070.jpeg
    3D8BBC77-77F7-4443-9D50-A24801DA5070.jpeg
    23,4 KB · Visninger: 109
Dagens lengst til venstre. Er litt redd for ny exu nå igjen, blør enda for fjerde dagen på rad og får enda sterke tester... ganske likt som forrige gang :sorry:
 

Vedlegg

  • 7AB962AD-FDFB-40F3-B262-B5929A833982.jpeg
    7AB962AD-FDFB-40F3-B262-B5929A833982.jpeg
    17,3 KB · Visninger: 97
HcG må være over 50 enda for jeg fikk positiv monitor test idag også ... hmmmm
 

Vedlegg

  • 731DBF01-8A84-4024-A55E-79488F8891DB.jpeg
    731DBF01-8A84-4024-A55E-79488F8891DB.jpeg
    20,8 KB · Visninger: 81
Dette er nervepirrende :nailbiting:
 
Dagens test helt til venstre. Ultralyd i morgen. Blør nesten ikke nå, bare litt lysebrun spotting...
 

Vedlegg

  • 0401FF18-1F9B-45B3-ACEC-4C9E35334C1F.jpeg
    0401FF18-1F9B-45B3-ACEC-4C9E35334C1F.jpeg
    21,7 KB · Visninger: 111
Her er testen tørket. Synes den ser sterkere ut en i går... men har fremdeles ikke trua. Uff jeg blir litt tussete av dette jeg
 

Vedlegg

  • ADD13730-BA1F-4BEF-BBC3-7609B17F6CC0.jpeg
    ADD13730-BA1F-4BEF-BBC3-7609B17F6CC0.jpeg
    21 KB · Visninger: 93
Da hat jeg tatt siste monitortesten min. HcG må enda være over 50...
 

Vedlegg

  • 6D360577-44B0-495F-B2D6-3B23668A84FF.jpeg
    6D360577-44B0-495F-B2D6-3B23668A84FF.jpeg
    22 KB · Visninger: 83
Da har jeg fått 2-3 på digital i mårrest og en veldi sterk strimeltest. Vi heiv oss i bilen klokka 0800 i mårrest, slapp av Fjerten hos besteforeldre og var klare for UL. Etter å ha kjørt i en times tid ringer det en gynekolog fra sykehuset som sier at timen min er avlyst. Han spør om hvordan jeg føler meg, om min sykehistore sist jeg var gravid og om jeg har født noen barn. Konkluderer med at jeg er for kort på vei og lav risiko pga at jeg har et barn fra før og sier at jeg kan komme om en uke heller.
Selvfølgelig blir jeg helt knust, jeg vil jo veldig gjerne vite hva som foregår! Jeg sliter veldig med å få fagfolk til å forstå hvor farlig dette er, og hva som står på spill. De vil bare ikke innse alvoret! Når jeg kommer hjem ringer jeg legekontoret mitt og snakker med en veldig hyggelig og forståelsesfull dame, hun får fastlegen til å ringe meg opp og vi blir enige om at her må det tiltak til! Han snakker med en kollega som har mer erfaring en han innenfor min problematikk og hun ringer meg opp. Så i morgen skal jeg inn å ta blodprøver for å måle HcG og på onsdag skal jeg ta en UL.

Nå er jeg begynt å blø litt mer, og jeg har et lett ubehag på høyre side. Stålsetter meg for at dette blir en ny exu.
 

Vedlegg

  • C2A6730A-4D5B-4B82-8E02-A028EBD49F47.jpeg
    C2A6730A-4D5B-4B82-8E02-A028EBD49F47.jpeg
    21,3 KB · Visninger: 105
Åhh:Heartred Lest igjennom dagboken din og vil bare sende deg en good klem! Virkelig urettferdig, men har troa på at det blir deres tur fort. Forhåpentligvis har det vært to små frø, og at den ene henger igjen med et godt tak!! Var igjennom SA selv på fredag, helt forferdelig. Men sender masse gode tanker, håp og baby støv til deg i håp om at dette går fint. Hvis ikke får vi håpe på desember baby sammen om et par uker! :love017
 
Åhh:Heartred Lest igjennom dagboken din og vil bare sende deg en good klem! Virkelig urettferdig, men har troa på at det blir deres tur fort. Forhåpentligvis har det vært to små frø, og at den ene henger igjen med et godt tak!! Var igjennom SA selv på fredag, helt forferdelig. Men sender masse gode tanker, håp og baby støv til deg i håp om at dette går fint. Hvis ikke får vi håpe på desember baby sammen om et par uker! :love017
:love7Tusen takk så hyggelig at du stakk innom dagboken min :Heartred det hadde jo vært helt utrolig om det hang igjen et lite frø på riktig plass:happy:


Desverre begynner jeg å få ganske vondt på høyre side ved lysken så jeg er nesten hundre prosent sikker på at dette er en ny exu :blackeye: Og ender det med operasjon som sist så blir det umulig for oss å få barn på egenhånd.
 
Huff, utrolig vondt å høre. Sender gode tanker til deg:Heartpink du har jo vært igjennom det en gang før, så er kun du som vet hvordan det føles for akkurat din kropp! Men vil bare oppfordre deg til å ikke tenke det aller værste helt enda. Jeg hadde så sterke kramper at jeg måtte på legevakten med min tidlige SA, og etter det har kroppen ordnet opp selv. Så forhåpentligvis ordner kroppen din opp og dere kan prøve igjen om ikke lenge. Og hvis ikke kan du jo trøste deg med tanken på at å få barn ved medisinsk hjelp ofte er veldig kontrollert, og da satser vi jo på at det klaffer på første forsøk uansett!

oii dette ble langt.. men ja, fikk ordentlig vondt i hjertet av å høre hvordan du føler deg. og jeg vet det ikke er lett når man står oppi det, og du har jo tross alt vært igjennom en lang tid med prøving.. men eneste tipset jeg har, hvis det er SA er å hamstre inn litt digg snacks, EL tester, G tester og bare kaste deg inn i IKM uke 15 gruppa. Er en hel god del som har prøvd i lange tider der, og masse håp:Heartbigred
 
Huff, utrolig vondt å høre. Sender gode tanker til deg:Heartpink du har jo vært igjennom det en gang før, så er kun du som vet hvordan det føles for akkurat din kropp! Men vil bare oppfordre deg til å ikke tenke det aller værste helt enda. Jeg hadde så sterke kramper at jeg måtte på legevakten med min tidlige SA, og etter det har kroppen ordnet opp selv. Så forhåpentligvis ordner kroppen din opp og dere kan prøve igjen om ikke lenge. Og hvis ikke kan du jo trøste deg med tanken på at å få barn ved medisinsk hjelp ofte er veldig kontrollert, og da satser vi jo på at det klaffer på første forsøk uansett!

oii dette ble langt.. men ja, fikk ordentlig vondt i hjertet av å høre hvordan du føler deg. og jeg vet det ikke er lett når man står oppi det, og du har jo tross alt vært igjennom en lang tid med prøving.. men eneste tipset jeg har, hvis det er SA er å hamstre inn litt digg snacks, EL tester, G tester og bare kaste deg inn i IKM uke 15 gruppa. Er en hel god del som har prøvd i lange tider der, og masse håp:Heartbigred
Takk for det :Heartbigred

jeg prøver å ikke krisemaksimere dette men det er ganske vanskelig:hilarious:Selvfølgelig vet jeg jo ikke helt sikkert før jeg har fått UL. Har tjuvstarta på snacksen, venter på våruller og har trødd i meg en liten mengde mørk sjokolade :joyful: Håper også på å kunne bli med i IKM uke 15 :)
 
Takk for det :Heartbigred

jeg prøver å ikke krisemaksimere dette men det er ganske vanskelig:hilarious:Selvfølgelig vet jeg jo ikke helt sikkert før jeg har fått UL. Har tjuvstarta på snacksen, venter på våruller og har trødd i meg en liten mengde mørk sjokolade :joyful: Håper også på å kunne bli med i IKM uke 15 :)

Huff.. Ja krisetanker er ikke et fremmed ord her heller:shy: nyyyt sjokolade og vårruller. UL kommer, og hvis det ikke går helt veien, så venter jeg på deg i IKM gruppa :Heartpink
 
Dagens test er kanskje litt svakere en i går?
Skal å ta blodprøve litt seinere idag, regner med en hcg imellom 200 og 2000 siden jeg fikk 2-3 på ditital i går.

i morgen er jeg like langt på vei som da jeg fikk ekstreme smerter sist, og siden jeg har litt vondt i høyre nedre mage/lysk så er det vel egentlig bare å vente. Sist var jeg en uke lengre påvei da de diagnoserte meg med Exu. Jeg er som dere ser veldig lite håpefull. Og har allerede innfunnet meg med at dette blir en lik opplevelse som sist.
 

Vedlegg

  • 42B07254-1A7C-4068-92AF-B40CAF8B70C8.jpeg
    42B07254-1A7C-4068-92AF-B40CAF8B70C8.jpeg
    24,4 KB · Visninger: 81
Oioi, nå er det virkelig starta her. Vondt i magen og mye blod. Når jeg sitter på toalettet hører jeg at det drypper ned i skåla under meg. Akkurat slik som sist, heldigvis er jeg hjemme denne gang og ikke midt ute i vestfjorden på ei ferge. Blir smertene uutholdelige blir det legevakt men jeg håper å slippe det!
 
Oioi, nå er det virkelig starta her. Vondt i magen og mye blod. Når jeg sitter på toalettet hører jeg at det drypper ned i skåla under meg. Akkurat slik som sist, heldigvis er jeg hjemme denne gang og ikke midt ute i vestfjorden på ei ferge. Blir smertene uutholdelige blir det legevakt men jeg håper å slippe det!
Ånei, dette lover ikke bra❤️ Håper du slipper legevakt! Heldigvis UL i morgen da og du får et sikkert svar på hva som skjer❤️
 
Oioi, nå er det virkelig starta her. Vondt i magen og mye blod. Når jeg sitter på toalettet hører jeg at det drypper ned i skåla under meg. Akkurat slik som sist, heldigvis er jeg hjemme denne gang og ikke midt ute i vestfjorden på ei ferge. Blir smertene uutholdelige blir det legevakt men jeg håper å slippe det!
Huff.. dette høres ikke bra ut. Sender gode klemmer og tanker:(:Heartred
 
Back
Topp