Axeria's berg og dalbane

Takk snille dere :Heartred
Jeg har det bedre i dag. Deilig å være blødningsfri etter å ha blødd i mer eller mindre en måned. Jeg tok av ett plaster i går siden det ble vått i dusjen, helt rart å se at jeg er sydd, er første gang for meg. Begynner å få tilbake bevegeligheten min også. Sitter noe luftsmerter igjen i skuldrene når jeg går og står men det må jo gi seg snart :) Nå skal vi snart på europris å kjøpe Fjerten en sånn hest på kjepp som han har mast om hver gang vi har vært innom der. Jeg føler han fortjener å skjemmes bort litt :happy:
 
Lenge siden jeg har oppdatert nå, dagboka har blitt litt glemt under stresset av en travel hverdag.
Jeg har nå kommet meg helt fra operasjonen. Bare tre arr på magen som minne om det jeg har hvert gjennom. Starta på P-piller igjen og synes d suger! Jeg føler meg klar for å prøve igjen, men i tråd med legenes anbefaling skal jeg vente til november.
 
Ja da har vi flytta sammen og det føles så godt :cat:men nå begynner jeg virkelig å kjenne på at dette med ventetid er helt grusomt, er tre mnd siden jeg fikk satt metotrexaten og må vente i enda 3 mnd til! Føles som en evighet :rolleyes: Disse p-pillene gjør meg gal! Humørsvingninger og ømme pupper konstant :confused:
 
Last edited:
Lest dahboken din, og må bare sende deg en stor klem! Høres ikke noe godt ut å gå igjennom det..... godt du har god støtte i samboer og myr kjærlighet fra lille!
Håper de neste 3 mnd går kjempe fort slik at dere kan prøve igjen❤
 
Jaaa, da var første PP her og jeg vet alerede at jeg ikke er gravid på tross av kvalme og elendig energinivå. 3 dager til IKM og negativ test. Akkurat nå føles det ut som at det aldri skal bli oss som gleder oss over en spire i magen...
Min svigerinne har akkurat fortalt oss at hun er med barn, noe som jeg unner henne over alt i verden. men det er alikavel sårt å tenke på at vi kunne begge hatt noe å glede oss over hadde ikke kroppen min fucka det til for meg og min kjære.
 
Hurtigrutetur er gøy! Vi har kosa oss så enormt mye :happy: Har ifølge Flo appen eggløsning i disse tider og vi har lagt inn aksjer annenhver dag frem til nå, så får vi håpe på at den monitoren jeg skal kjøpe blir overflødig:p vi var i et ganske varmt jaccuzzi i går kveld før vi la inn aksjer så får håpe det ikke tok knekken på svømmerne da :knegg:
Er iallefall i utrolig godt humør og veldig lykkelig om dagen :happy:
 
Da sitter jeg her da 3 dpo og koser meg med julebrød med hvirost på :happy:
Gubben tvang meg til å ta en test idag siden jeg har hatt smerter i magen, spesielt på venstre side (der jeg mangler en eggleder etter exu) den var selvfølgelig negativ. Prøvde å si til han st det er jo ALT for tidlig og at såvidt jeg veit kan det ha vært EL smerter (bruker Flo appen så er jo ikke 100%) men han ville ikke høre :p

Tok noen EL tester fra kina denne PP med varierende resultat. Tror kanskje peaken var mens vi var på hurtigruta? Men da hadde jeg ikke tester med meg. De ble sterkere to dager før vi dro og nå er de svakere igjen så hvem vet ;)

CBAFM er sendt idag så blir jo spennende å ta den i bruk, men håper jo at den blir overflødig selvsagt :rolleyes:
 
4 DPO idag... føler tiden i dpo land går så utrolig sakte. Dagene bare snegler seg avgårde :shifty:

monitoren min er idag kommet til Oslo så får håpe den kommer før julestria på posten setter igang for fult.

I morgen skal jeg på julegaveshopping med en god veninne. Gleder meg for vi har det altid så fint sammen :happy:
 
8 DPO idag. Tatt to tester, begge blenda. Så får vi se fremover da om det klaffet denne PP:joyful:
Får flere Gtester i posten snart og har bestilt babyklister som jeg skal starte med neste PP. Monitoren er på vei, håper den kommer mandag så jeg kan sette meg litt inn i bruksanvisninga før neste syklus starter :happy:
Ellers har vi kosa oss med pepperkakebaking og pynting av disse pluss pepperkakehus i helga. Fjerten fant en form som han mente var pepperkakebaby form så han lagde bare slike og de måtte selvsagt få glasurbleie på! :knegg:
 

Vedlegg

  • 38753A14-3859-4CBF-B849-ECF660DAF135.jpeg
    38753A14-3859-4CBF-B849-ECF660DAF135.jpeg
    39,3 KB · Visninger: 95
9DPO og blenda test, men de er på 25 mlU så kan vel enda være håp :) Idag har monitoren kommet! Når mannen våkner skal vi kjøre å hente den. skal bli godt å kjøre opp i Januar, da slipper jeg å ha han med når jeg skal kjøre bil. Blir så mye enklere da :joyful:
 
Åååh idag er jeg sint! Og lei meg! Og alt er bare dritt! Dagen starta bra, jeg var i helt ok humør, så nå plutselig i ettermiddag skar alt seg. Og da mener jeg mitt ellers så gode humør forsvant og jeg ble ei bitch av episke proposjoner. Jeg kjefter på mannen og slamrer med dører og klarer ikke oppføre meg. Etterpå skammer jeg meg og blir super trist og gråter. WHAT THE FUCK! Dette må jo være en PMS fra helvette som har tatt tak i meg... 6 dager til ikm så passer jo bra. Kan ikke huske å vært sååå ille med mindre jeg har gått på P-piller. Æsj altså hvor dritt jeg føler meg i tilegg. Vondt i magen, vondt i korsryggen, super tørst og uggen i formen. Håper bare mine kjære kan tilgi meg etter at dette har blåst over...
 
Åååh idag er jeg sint! Og lei meg! Og alt er bare dritt! Dagen starta bra, jeg var i helt ok humør, så nå plutselig i ettermiddag skar alt seg. Og da mener jeg mitt ellers så gode humør forsvant og jeg ble ei bitch av episke proposjoner. Jeg kjefter på mannen og slamrer med dører og klarer ikke oppføre meg. Etterpå skammer jeg meg og blir super trist og gråter. WHAT THE FUCK! Dette må jo være en PMS fra helvette som har tatt tak i meg... 6 dager til ikm så passer jo bra. Kan ikke huske å vært sååå ille med mindre jeg har gått på P-piller. Æsj altså hvor dritt jeg føler meg i tilegg. Vondt i magen, vondt i korsryggen, super tørst og uggen i formen. Håper bare mine kjære kan tilgi meg etter at dette har blåst over...

Uff, kjære deg! Det er helt innafor å oppføre seg sånn av og til, det skjer med oss alle :Heartred

Om det er PMS eller graviditet eller bare følelser generelt. De tingene du nevner høres jo mistenkelig mye ut som graviditetsymptomer da! :rolleyes: Satser på at det er det det er!

Tatt noen flere tester?
 
Uff, kjære deg! Det er helt innafor å oppføre seg sånn av og til, det skjer med oss alle :Heartred

Om det er PMS eller graviditet eller bare følelser generelt. De tingene du nevner høres jo mistenkelig mye ut som graviditetsymptomer da! :rolleyes: Satser på at det er det det er!

Tatt noen flere tester?
Takk :Heartred det er vel ganske normalt men man føler seg jo som en dritt fordeom :hilarious: Det hadde jo vært fint om det var graviditet som fikk meg til å bli litt sånn smågal :joyful: Jeg testa i mårrest med babyplan sine vanlige strips og fikk blenda desverre. 10 dpo idag så jeg håper det bare er litt tidlig å få to streker på 25 mlU :happy:
 
Takk :Heartred det er vel ganske normalt men man føler seg jo som en dritt fordeom :hilarious: Det hadde jo vært fint om det var graviditet som fikk meg til å bli litt sånn smågal :joyful: Jeg testa i mårrest med babyplan sine vanlige strips og fikk blenda desverre. 10 dpo idag så jeg håper det bare er litt tidlig å få to streker på 25 mlU :happy:

Ja, syns ikke du skal miste håpet av det :) Derfor jeg bare har tidligtester, føler det er mye "safere" :hilarious:
 
Ja, syns ikke du skal miste håpet av det :) Derfor jeg bare har tidligtester, føler det er mye "safere" :hilarious:
Ja jeg har også brukt å ha av de, men nå har jeg bare igjen de vanlige som man får gratis med hver ordre fra BT.no :banghead: Jeg har bestilt 20 babyplan early som ble sendt igår, håper de kommer fort fram :D Når lønninga kommer neste mandag blir det nok mer hamstring vil jeg tro, tenkte å prøve den derre concieve plus. Men håper jo selvfølgelig at jeg slipper å gå til innkjøp av noe som helst annet en et par digitale for å få det svart på hvitt :happy:
 
Da kommer vel tanta tenker jeg, spotting er et faktum og det betyr vel at hun er rett rundt hjørnet. Let sharkweek begin :hilarious:
Skal plotte inn på monitoren når hun er skikkelig igang. Det ble vist ikke noe julemirakel på oss, men da kanskje vi kan håpe på et nyttårsmirakel i stedet :happy: Denne PP skal jeg ta babyklister fra EL og monitoren pluss EL strips vil nok hjelpe meg å finne EL skikkelig denne PP. Har bare benyttet meg av en app som tar utgangspungt i sykluslengde osv... så blir jo spennende ;)
 
Back
Topp