Bkno9846530
Flørter med forumet
Hei, er det noen som har fått noe avvik på tidlig ultralyd?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så leit å høre! Kan tenke meg ventetiden er tung. Sender deg en god klemDet ble funnet væske på hjertet. Skal inn til sjekk på fostermedisin på mandag, men er så bekymret
Ja fant ut at blære var for stor, mulig avvik. Alt var helt ok nå på ekstra sjekk denne uken. Beskjed jeg fikk at så tidlig under utvikling er det veldig forskjellig hvordan forster utvikler seg, men de ønsker mest å se hvem som trenger å følges opp ekstra og det er jo alltid ok å sjekke ekstra. Jeg prøvde å ikke tenke på det. Stress er ikke bra og det er ikke så mye man kan gjøre men veldig kjedelig tid å sitte og vente og ikke kunne fortelle noen enda… forteller neste uke da. Sender en klem! Dette går nok braHei, er det noen som har fått noe avvik på tidlig ultralyd?
Hvordan gikk det i dag?Tusen takk alle sammen
Krysser alt for at alt er fint med babyenHar startet utredning for om det er noe galt. Har tatt NIPT og screener for virusinfeksjon nå. Skal tilbake neste uke for ny ultralyd og morkakeprøve
Hvordan gikk det med dere?Har startet utredning for om det er noe galt. Har tatt NIPT og screener for virusinfeksjon nå. Skal tilbake neste uke for ny ultralyd og morkakeprøve