Avvik termindato

Bonanza

Betatt av forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei! Er det noen her som har erfaring med avvikende termindato? Med første er jeg sikker på at jeg gikk langt over termin. Ble satt tilbake og satt mer tilbake. Endte opp med 3 uker forskjell på menstermin og fødsel. Og en veldig kjip siste uke som gravid med lite liv og en dramatisk fødsel. (Vet unnfangelsesdato pga ferie og vi ikke var sammen da)

Kjenner jeg allerede er spent på om det blir sånn denne gangen, og har derfor vært på tidlig ultralyd for å få bekreftet lengde på svangerskap, og denne er enn så lenge grei, men mest for å få dokmentert hvor langt jeg faktisk er på vei hvis dette blir et problem igjen..

Ble som førstegangsfødende ikke tatt på alvor, og var redd for livet til babyen min da når vi gikk så lenge over termin. Min første er petit, og flere i slekte er ganske små - så jeg tenker barnet mitt er slik hen skal være ❤️
 
Stå på ditt og si at det ikke kan stemme om de vil sette deg tilbake… jeg ble satt frem en uke eller mer med begge husker ikke helt… og visste veldig godt når jeg ble gravid slik at mens termin var nok den som stemte men jeg synes det va greit og bli satt frem :hilarious: I tillegg har jeg fått store barn så tenker det spiller inn på at jeg blir satt frem og noen får små og blir satt bak.
 
Back
Topp