Jeg opplevde det i fjor. Det er en veldig vanskelig situasjon å stå i, og all uvissheten rundt det. De værste dagene i mitt liv, så jeg føler virkelig med deg
Vi ble henvist direkte til riksen etter OUL. Så på vår OUL så de jo helt klart at noe var galt - de ville ikke si hva de så på OUL bare at hjerte ikke var normalt og at vi måtte snakke med riksen for å få avklaring. Tror ikke de ville si hva det var selvom de egentlig visste.
Jeg tenker at siden dere skal tilbake på kontroll om en uke og ikke ble henvist videre til fostermedisin i Trondheim med en gang så er det mest sannsynlig baby som har ligget litt kronglete til
Hvis de var veldig bekymret vil jeg tro at dere ville blitt henvist dirkete. En uke er lenge å vente, så ville kanskje tatt en privat ultralyd for å roe bekymringene/ få klarhet så fort som mulig.
Hos en venninne av meg så de f.eks ikke lillehjernen på oul. Men det var bare fordi han lå kronglete til. Alt viste seg å være i skjønneste orden når de kom tilbake for sjekk
Det er også viktig å huske at de fleste hjertesykdommer kan man ha et godt og vanlig liv. Jeg krysser alt jeg har for deg