Avvenningstruse - noen med erfaringer?

fjellmamma

Forelsket i forumet
Vi har planer om å bruke sommeren til bleiekutt, jenta vår blir 2 år nå i april og har begynt å vise interesse for å gå på do. Lurte på i den forbindelse om det er noen som har erfaring med avvenningstruser? Vi har brukt vanlige bleier, ikke tøybleier - har hørt noe om at avvenningstruser da kan føles veldig store?

her så kjøpte jeg noen tøybleier som het avveningspleier til gutten. Vi brukte de kun som nesten vanlig trusse siden de jeg kjøpte var bare til mså uhell.

Hvorfor ikke bare kutte ut bleien tvert?

Det har gått superfint her, aldri hatt noe avvenningstruse!

Godt spørsmål - det er egentlig litt det jeg er på jakt etter - er det noe vits? Hva er erfaringene med eller uten?

Var liten vits her. Hun hadde få uhell, men de uhellene hun hadde holdt ikke trusene på. Når de er så stor så er det ikke småskvetting de gjør sånn som babyer. De holder seg jo til blæren er ganske full og en full blære klarer ikke de trusene å holde på. Så lite poeng. 

fjellmamma skrev:
Godt spørsmål - det er egentlig litt det jeg er på jakt etter - er det noe vits? Hva er erfaringene med eller uten?

jeg syntes de var helt kjekke slik sett ved små uhell, for da slapp en å skifte alle klærne , holdt med trusa for da ble ikke alt tisset ned.Barne merket at det tisset for de absorberte ikke slik som vanlige bleier og slikt
her kjøpte jeg i fra http://www.bleieboden.no/display.aspx?menuid=11&prodid=2779#search11 først fikk jeg en fra ei her inne bare for å prøve og endte med at jeg bestilte noen til.

Back
Topp