Avvenning!

Kværuline

Forelsket i forumet
Ok jenter! Da har jeg mannet meg opp og er "klar" for nattens avvenning!

Er på tide å slutte med flaske (og pupp) på natta. Hun trenger det absolutt ikke lenger :) Så da får jeg prøve å få meg noen timer på øyet før "det braker løs"

(lure meg som bestemmer meg for sånt når jeg trooor det er tenner i omløp)


❤25/2-13❤
 
Lykke til, det går nok helt supert! :)
 
Her sluttet han brått å få melk på natta når han fikk eget rom, det var deilig,håper det går bra:) prøv og gi vann hvis barnet våkner:)
 
Her sluttet han brått å få melk på natta når han fikk eget rom, det var deilig,håper det går bra:) prøv og gi vann hvis barnet våkner:)

Skulle egentlig flytta hu over i sommer ;) Men var ikke heelt fornøyd med rommet og så har det blitt brukt til oppbevaring av vogn og litt sånn. MEN i morgen skal jeg ta et ordentlig tak der inne igjen å få flytta hu over Ila uka :)


❤25/2-13❤
 
Ok jenter! Da har jeg mannet meg opp og er "klar" for nattens avvenning!

Er på tide å slutte med flaske (og pupp) på natta. Hun trenger det absolutt ikke lenger :) Så da får jeg prøve å få meg noen timer på øyet før "det braker løs"

(lure meg som bestemmer meg for sånt når jeg trooor det er tenner i omløp)


❤25/2-13❤
Hvordan gikk det? :)
 
Natta gikk ganske bra ;) Fikk ikke flaske, men litt pupp x2! Men der er det ikke mye igjen, mest bare kos egentlig. Var en del urolig, så havna i senga med meg :) Ikke heeelt som planlagt, men bedre enn forventet egentlig ;) hehe! Nå ligger hun på eget rom for første gang... Lurer på hvordan det blir å gå!


❤25/2-13❤
 
Ente opp i min seng i går.. Ble frk lys våken når jeg gikk inn å bretta dyna over ;) ImageUploadedByBV Forum1380750495.739495.jpg Her i ett av 1000 forsøk på å gi smukk, fortsatt nei!

Nytt forsøk i kveld ;) haha. Såååå lite flink til å være bestemt nok :/


❤25/2-13❤
 
Natt nr 2 gikk kjempefint ❤ Våkna rundt midnatt, fikk litt pupp og sovna med smukken (noe hun aldri gjør). Var vell våken ca 40 min. Sov deretter til kl var nesten 06 :) Fikk da flaske og sov til 08! Jenta mi begynner å bli stor!!! Selv om nattan var over all forventning så sov ikke jeg så fryktelig mye likevel ;) rart med det når man er hønemor :p


❤25/2-13❤
 
Sååå trøtt!! W sutter i en halvtime ved hver amming på natt:-/ blir veldig lite søvn de nettene han vil ammes mye og er urolig. Må manne meg opp til p begynne med avvenningen snart!! Dere som ammer på natt, ligger de lenge?
 
Hmm, får visst ikke til å quote innlegg, men det får bli en annen sak...

Aner faktisk ikke hvor lenge S er våken og spiser om natten! Er helt i ørska når jeg henter henne. Som oftes sovner jeg til igjen, og våkner med henne i sengen når hun er klar for neste måltid etter noen timer. Gleder meg til å få en god natt søvn igjen, det er en stund siden sist..
 
Jeg sliter med å sovne igjen når W har spist.. Fryktelig slitsomt når det blir så ofte! Nå trenger jeg den søvnen jeg kan få;-)
 
Kunne ønske jeg fikk meg til å venne av mini her også, men jeg får det bare ikke til. Er aalt for lettvint å brette frem puppen når man er trøtt...
 
Kunne ønske jeg fikk meg til å venne av mini her også, men jeg får det bare ikke til. Er aalt for lettvint å brette frem puppen når man er trøtt...
Det har gått overraskende bra her:)) første natten ga jeg smokken to ganger og han roet seg, sov til halv 5 pupp og sov til 7. Natt to ikke pupp før halv 6 og i natt var jeg hos svigers og mannen alene, W var litt urolig av og på fra halv 2-3 sov deretter til 0630 da stod jeg rimelig klar med puppen:) hehe.. Helt grusomt å sove borte fra gullet .. Jeg har vært våken siden 4:-/ syntes W er overraskende flink :))
 
Det har gått overraskende bra her:)) første natten ga jeg smokken to ganger og han roet seg, sov til halv 5 pupp og sov til 7. Natt to ikke pupp før halv 6 og i natt var jeg hos svigers og mannen alene, W var litt urolig av og på fra halv 2-3 sov deretter til 0630 da stod jeg rimelig klar med puppen:) hehe.. Helt grusomt å sove borte fra gullet .. Jeg har vært våken siden 4:-/ syntes W er overraskende flink :))
kjempeflink :)
 
Kunne ønske jeg fikk meg til å venne av mini her også, men jeg får det bare ikke til. Er aalt for lettvint å brette frem puppen når man er trøtt...
klarer ikke her heller! I nattens mulm og mørke er det veldig enkelt å gi litt melk og kanskje få sove videre! Ikke høre på hyling og skriking fra en illsint baby!
 
klarer ikke her heller! I nattens mulm og mørke er det veldig enkelt å gi litt melk og kanskje få sove videre! Ikke høre på hyling og skriking fra en illsint baby!
I knoow!!! åååh er så godt det ikke bare er meg :) føler meg helt lat jeg, og litt egoistisk som helst vil sove. SOVE <3 aaah! hehe :) Har liksom en fantasi om at hun en dag bare skal slutte å amme på natten, men må kanskje se langt etter den drømmen...
 
I knoow!!! åååh er så godt det ikke bare er meg :) føler meg helt lat jeg, og litt egoistisk som helst vil sove. SOVE <3 aaah! hehe :) Har liksom en fantasi om at hun en dag bare skal slutte å amme på natten, men må kanskje se langt etter den drømmen...
samme fantasien her!! Har en stor plan om at hun bare plutselig skal sove natta gjennom! Hm.. Vi får se! Tror hun er litt godt vant med servering av nattmat!
 
samme fantasien her!! Har en stor plan om at hun bare plutselig skal sove natta gjennom! Hm.. Vi får se! Tror hun er litt godt vant med servering av nattmat!
Me three!
Problemet mitt er bare at hvis han ligner på sin far så slutter han aldri med nattmat! Får trøste meg med at han i det minste ikke forventer pupp for evig.

* app'n *
 
Back
Topp