Little Jo
Forelsket i forumet
Hei, begynner å tenke på avvenne lillemann nå.. Mest fordi han egentlig ikke virke interessert på dagen, men bruker det som kos om natta.. Og jeg er student nå og trenger litt mer søvn! Dessuten begynner han i barnehage fra januar av, og da er det jo greit at vi har begynt på avvenninga, i tillegg er jo jeg noen dager på skolen i uken.. Tenkte også at julen var en fin tid han kunne få ligget over hos besteforeldrene for første gang.. Da har de jo ikke jobb osv. Har ikke gjort det tidligere fordi han er så krevende på natta, og skriker etter pupp...
Noen som har erfaring? Hvordan gjorde dere det? Lot de avvenne seg selv, tok det gradvis eller brått?
har jo ikke så høy produksjon lengre.. Og han har jo sånn smått begynt å avvenne seg selv. Råd takk [:)][:)]
Noen som har erfaring? Hvordan gjorde dere det? Lot de avvenne seg selv, tok det gradvis eller brått?
har jo ikke så høy produksjon lengre.. Og han har jo sånn smått begynt å avvenne seg selv. Råd takk [:)][:)]
Selv om jeg GRUER meg jeg også... Men tror kanskje det blir ett større problem jo lengre man utsetter det. De får jo bare mer og mer vilje!
hehe..