Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gav dere henne noe annet isteden? Eller bare trøstet henne?Vi tok først vekk måltidet hun hadde ca 21.30. Merket allerede etter første natt at hun fikk bedre matlyst. Så hadde vi det slik at hun ikke fikk mat før kl 01.00 i tre netter. Så hoppet vi i det og tok resten, da har vi satt 5.30 som en grense for mat. Det er et tidspunkt som passer for meg når jeg skal amme før jobb.
Vi hadde 1 natt hver hvor vi tok henne, var vel våken i ca 1 1/2 maks. Det har gått veldig greit og er glad vi gjorde det før jeg begynte på jobb![]()
Hun fikk tilbud om vann, så trøster vi henne. Trøsten hadde mest effektGav dere henne noe annet isteden? Eller bare trøstet henne?
Så det tok ei helg å få det ned til ei amming pr natt og så ei natt for å bli kvitt den siste amminga?Eg var hjå mamma ei helg og ho tok A heile natta og bestemte når han skulle få pupp. Hadde avtalt 1 gong om natta. Detta funka veldig bra, og når gubben gjekk ut i perm tok han den "siste kampen". Tok ei natt og thats it
69
Så det tok ei helg å få det ned til ei amming pr natt og så ei natt for å bli kvitt den siste amminga?![]()
Hvordan var den helga? Fikk dere noe søvn? Sorry alle spørsmåla, men er litt puslespill å få til. Vet jo også at alle unger er forskjellige og at det kan bli helt annerledes for oss, men er kjekt å ha litt pekepinnJa sånn ca. Gjekk frå 4 til 1 på helga
37
Hvordan var den helga? Fikk dere noe søvn? Sorry alle spørsmåla, men er litt puslespill å få til. Vet jo også at alle unger er forskjellige og at det kan bli helt annerledes for oss, men er kjekt å ha litt pekepinn![]()
Så bra det har gått så bra!Gikk fra 3 dag-amminger og 1 nattamming mandag forrige uke, til ingen amming tirsdagenHar gått kjempefint
Ingen gråting!!
Han kan fremdeles våkne en gang i 3-4 tiden på natten, men er bare ta han opp i to min så han forstår at han ikke er alene, så er alt greit
![]()
Så bra det har gått så bra!ofte går det bedre enn en frykter
![]()
Så bra! Vi driver nå og venner av med leggeamminga og det går desverre ikke helt stille for seg. Håper resten av natta går bedre når vi kommer så langtGikk fra 3 dag-amminger og 1 nattamming mandag forrige uke, til ingen amming tirsdagenHar gått kjempefint
Ingen gråting!!
Han kan fremdeles våkne en gang i 3-4 tiden på natten, men er bare ta han opp i to min så han forstår at han ikke er alene, så er alt greit
![]()
Så bra! Vi driver nå og venner av med leggeamminga og det går desverre ikke helt stille for seg. Håper resten av natta går bedre når vi kommer så langt![]()