Avtrykk/bilder/minner

Lisajenta12

Gift med forumet
Julimammaer 2016
Har dere tatt fotavtrykk, tatt mye bilder osv? Hva gjør dere? Jeg tenker stadig at jeg burde gjort noe spesielt men så går dagene:p

fotavtrykk har jeg slått litt fra meg siden det ikke ble tatt med en gang.

Nyfødtbilde ble det ikke heller. Har lyst til å sette opp ordentlig og ta bilde av begge barna sammen<3 men de er jo aldri rene og blide samtidig som jeg har overskudd:p

Prøvde å ta noen finere bilder av han på torsdag da han var 19 dager, men har ikke sett nøye igjennom om noen er brukernes til å henge på veggen hos besteforeldre osv. :p men har ikke planer om å gå til fotograf, syns det blir så stivt og oppstilt .. Ikke tatt avtrykk heller

Mamma er fotograf, så hun tar masse bilder. Hun hadde noen måneder på seg til å se for seg alle mulige nyfødtbilder hun ville ta, så er heldig der. Etter det har hun tatt noen bilder hver gang vi treffes. Prøver å være flink til å dokumentere hverdagen selv også, men fort gjort å glemme det litt. Håndavtrykk er fortsatt på vent. Kjøpte fingermaling og fikk kjempet meg til fotavtrykk. Må vel være fire personer for å få til de håndavtrykkene, for hun stritter imot og hylgriner hvis jeg prøver. Selv om jeg venter til hun sover. :)

Vi tok bilder hos fotograf da han var 3 uker sammen med storesøster. Velsig glad for at vi gjorde det.

Jeg har også tenkt å ta bilder selv, men får aldri tid. Har tatt noen da.

Skal ta fotavtrykk, synes ikke det er for sent. Gjorde der først da hun var 6
mnd sist.

Jeg har skrevt litt i boka hans, prøver å bestille bilder, men hvergang jeg laster opp bilder så slutter Internett å funke..

Har tatt masse bilder, vanlige og "oppsatte" :) også har jeg bestilt fot og hånd avtrykk i krystall, fra han var 1mnd:)

Planen var å prøve å få tatt fotavtrykk sånn typ første dag siden jeg har fra første dagen med lillemor tatovert på meg så vil liksom ha hans der også meeen.... Driver å glemmer det! Haha kanskje om når han er 2 mnd? Er 6 uker idag.

Ellers tatt litt bilder hjemme, fikk faktisk tatt noen igår som var litt fine med begge ungene og meg.. Vil ha noen med alle fire på snart.

Jeg er ikke flink med kreative ting, så blir ikke noe baby bok og lignende.. Begynte på ned storesøsteren men hvor den ligger aner jeg ikke.. :p

Tanten kom innom og tok bilder på dag 3.
Tok et gipsavtrykk på dag 16. Irriterte meg grønn på at keg ikke fikk tatt det dagen før for har på dag 15 med storebror (det skulle jeg ha på 2 uker da så en dag forsinket der og).

Men har ikke fått skrevet ned minner enda, må få gjort det. Skrive om de første gangene han gjør nye ting ol.

Tok av trykk av foten og hånden med stempel da han var 5 uker, gjorde det samme med storesøster. Også lager jeg babybok, med bilder også skriver jeg noe hver mnd til han er ett år. Og etter det på hver bursdag. Og skriver opp første smil, første tann, første latter osv. Men har ikke fått tatt skikkelige bilder. Bare vanlige som jeg har tatt selv med mobil og kameraet. Så ingen oppstilte. Men blir fotograf når han er ett år :)

Jeg tar masse bilder med mobilen, så ikke noe proft. Og skriver ned litt om ham rett som det er, har ikke noe system og får ikke alltid til å notere det første av alt. Skal ta fotavtrykk med maling eller gipsavtrykk. Og så skal jeg tegne ham. Prøvde på sykehuset, men hadde bare kulepenn og fikk det ikke helt til.

Back
Topp