Avtar kvalmen?

Bokstavkjeks

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Desemberskattene 2014
Sommerfuglene 2017
Vært kvalm konstant de 2 siste dagene og idag er jeg ikke kvalm i det hele tatt:( siden jeg bare er 6+3 blir jeg jo selvfølgelig engstelig for at det skal ha skjedd noe siden det er så tidlig:( flere som får "en dag fri"?

<3 venter en vinterbebi <3

Enkelte dager er værre og enkelte er OK for meg. Tror ikke det er noe farlig :)

Tror den kommer og går.. " Normalt " er at den kommer for fult i uke 7. ( i følge min jordmor ) Hadde nytet en kvalmfri dag jeg :)

Ja, sånn tenkte jeg å at jeg bare burde nyte en kvalmfri dag, men blir jo så redd for at noe skal ha skjedd :( hehe hysterisk førstegangs ja :p hihi .. Håper det er som dere sier:) håper alt er bra med lille reka <3

Puppene er fortsatt enormt ømme og trøttheten er jo ekstrem hehe så alt annet er jo som det skal .. Sovet i 14 timer inatt (tisse pauser vel å merke men:p)

Den avtar vel til slutt.. Vært kvalm i tre uker nå, og synes bare jeg blir kvalmere og kvalmere. To dager på rad kastet jeg opp, men etterpå lærte jeg meg en teknikk for å unngå å kaste opp, for er jo best å holde på maten. Trekker pusten dypt, slapper av, drikker noe, spiser deretter litt...

Flere som brekker seg masse når de går utendørs? Av en eller annen grunn er det typisk når jeg går til eller fra tbanen at jeg brekker meg mest... :(

Jeg leste ikke det du skrev så nøye: jada, vanlig med kvalmefrie dager innimellom :). Nyt det!

Den avtar vel til slutt.. Vært kvalm i tre uker nå, og synes bare jeg blir kvalmere og kvalmere. To dager på rad kastet jeg opp, men etterpå lærte jeg meg en teknikk for å unngå å kaste opp, for er jo best å holde på maten. Trekker pusten dypt, slapper av, drikker noe, spiser deretter litt...

Flere som brekker seg masse når de går utendørs? Av en eller annen grunn er det typisk når jeg går til eller fra tbanen at jeg brekker meg mest... :(

Blir fort veldig kvalm av hva som helst av fysisk aktivitet jeg:( dusja å sminka meg (total tid på 20min) da var jeg helt ødelagt av kvalmen etterpå!

Av og på med kvalmen her. Uke 7 og 8 var verst for meg.

Prøvde meg på en sprangtime i går jeg! Haha, snakk om å bli sjøsyk! :o Tror jeg snart på sette hestesporten på pause til over jul;) Så nyt en kvalmefri dag du! :)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Prøvde meg på en sprangtime i går jeg! Haha, snakk om å bli sjøsyk! :o Tror jeg snart på sette hestesporten på pause til over jul;) Så nyt en kvalmefri dag du! :)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Ja tror jeg får gjøre det hehe, holdt på å kaste opp nå(gikk for lenge uten mat) å da kjente jeg at pjuh har jaggu vært heldig idag med en hel dag uten kvalme :p

Hadde en fin dag i går uten så mye kvalme, det straffa seg idag... Så går vel i rykk og napp :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg var konstant kvalm fra uke 7-10. Utover i denne uken (10) har hver dag blitt bedre! Så nå tror jeg det har snudd for min del. *bank i bordet* ;)

❤️ Termin desember-14 ❤️

Haha Huff.
Ser det for meg. Jeg savner å ri :(

❤️ Termin desember-14 ❤️

Haha, akkurat det samme var med meg i går! Måtte bare gi meg etterhvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jepp idag er den tilbake ja, ingen tvil om at lille spira vokser inni der ! ;) ikke så rolig kvalm så mye som jeg føler jeg konstant går med spy opp i halsen klar til å kaste opp :o

Back
Topp