avstemning ukas bilde

bondekone

Forumet er livet
Siden det bare var feil med den andre så prøver jeg igjen
tema:blå

1LittleMonkey

2.Nullenusken

2-bondekone

3-RekeKreke

4-Protestant1

5-Tekanna

6-eplemos

7-Ranveig R

8-*FruM*

9-¤Martini¤

10-MiniMoi

11-MariSafari

12-*Lykkeligste*

13-Surita

14-phuongd

15-Gregersen
 16-Miss Hormont...

17-Lykkeliky

fikk ikke til å stemme, men jeg (prøvde hvertfall) å stemme på nr 10. Får prøve på nytt senere :)

2x 24November skrev:
fikk ikke til å stemme, men jeg (prøvde hvertfall) å stemme på nr 10. Får prøve på nytt senere :)

Ja, samme her. Nr 10!

Stemte nr 10 men det kommer ikke opp noe resultat....(og så er det to bilder som har fått nr 2....)

Det er jo samme greia som når jeg laget avstemming og teknisk sa at de skulle se på det, men det er en stund siden..

Var det ikke sånn at bildene skulle slettes etter avstemninga var ferdig egentlig? Og ettersom ingenting med denne avstemninga funka, så kunne man vel like godt slette hele tråden.
Dumt at noe så teit at problemer med avstemning skal ødelegge/stoppe en ellers koselig konkurranse.

Hva er greia her egentlig? For en liten stund siden ble det ryddet i topptrådene. Da hadde denne ligget der i et par uker allerede. Men denne blir altså stående uten at det blir gjort noe som helst med problemet. Unnskyld uttrykket, men jeg synes det er skikkelig ræva av bv. Spennende å se hvor lenge det går før noe blir gjort..

Back
Topp