Avstemning - termingruppenavn

Hvilket navn liker du best?

  • Marshmallows 2021?

    Votes: 32 71,1%
  • Marsipaneggene 2021?

    Votes: 2 4,4%
  • Marsboere 2021?

    Votes: 6 13,3%
  • Marsvinene 2021?

    Votes: 5 11,1%

  • Antall som har svart
    45

Mamma^2?

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Nå nærmer vi oss jo skjult gruppe! Jeg følger opp min forrige tråd med en avstemning. Tror jeg har fått med alle alternativene som ble nevnt der? Hvis ikke - holla at me!

Vi trenger også en tilgangsansvarlig! Håper noen kan tenke seg det - jeg har dessverre ikke mulighet og tid til noe ekstra, har en litt travel fase i livet nå :woot:
 
:smiley-bounce016
 
Jeg skreiv noen andre forslag i "skjult gruppe" tråden før jeg så denne, men her var det jo mange gode forslag! :D

Her var mine forslag: Marsboere? Marsbarna? Vårbarna/vårspirene/Marsspirene (mars er første vårmåned)? Blomster som vokser i mars: Snøklokkene, krokusene?
 
Last edited:
Jeg skreiv noen andre forslag i "skjult gruppe" tråden før jeg så denne, men her var det jo mange gode forslag! :D

Her var mine forslag: Marsboere? Marsbarna? Vårbarna/vårspirene/Marsspirene (mars er første vårmåned)? Blomster som vokser i mars: Snøklokkene, krokusene?


Enig med deg! Likte Marsspirer veldig godt!
 
Nå nærmer vi oss jo skjult gruppe! Jeg følger opp min forrige tråd med en avstemning. Tror jeg har fått med alle alternativene som ble nevnt der? Hvis ikke - holla at me!

Vi trenger også en tilgangsansvarlig! Håper noen kan tenke seg det - jeg har dessverre ikke mulighet og tid til noe ekstra, har en litt travel fase i livet nå :woot:
Hva vil det si å være tilgangsansvarlig?
 
Kan forslagene til Spøkelse legges inn som alternativ også? :)
 
Hva vil det si å være tilgangsansvarlig?
Har aldri vært det selv, men ser at det ofte er to stk som er tilgangsansvarlige. Tror det er sånn at de som er det har ansvaret for å gi folk tilgang til skjult forum når de har fullført det som må til for å komme inn :) Da må folk selv sende melding til en tilgangsansvarlig som sikkert sjekker hvor lenge de har vært medlem og om de har nok innlegg, som da gir tilgang eller ikke. Litt dårlig forklart men :p
 
Jeg får ikke til å legge inn flere alternativer i innlegget. Skal vi lage ny avstemning? Kan noen andre i så fall gjøre det, jeg har ikke mulighet nå dessverre.
 
Back
Topp