Lykke_lille93
Gift med forumet
Himmelbarn
♡Julekulene 2021♡
✨️Julestjernene2023✨️
Novemberlykke2024❤️
Trykk på den du ønsker Avstemningen avsluttes i morgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må ha eget brukernavn, stå på terminlista, vært medlem i BV 1 mnd og ha minimum 50 innlegg inne på desember-forumet, tror jegVeldig spennende’ hva var kriteriene for å få bli med?
Stemmer for deg! Du er jo så godt igang herBlir veldig spennende! Spør igjen jeg, nooeen som kjenner kallet på å være tilgangsansvarlig?
Du er nå skjønn, da! Skal jeg være TGA, så vil jeg gjerne ha en til med meg på lagetStemmer for deg! Du er jo så godt igang her
Kan sikkert være med om ingen andre melder segDu er nå skjønn, da! Skal jeg være TGA, så vil jeg gjerne ha en til med meg på laget
Du er nå skjønn, da! Skal jeg være TGA, så vil jeg gjerne ha en til med meg på laget
Dreamteam! Detta klare dokk godtKan sikkert være med om ingen andre melder seg
Bare å jobbe på da vil veldig gjerne bli medDu må ha eget brukernavn, stå på terminlista, vært medlem i BV 1 mnd og ha minimum 50 innlegg inne på desember-forumet, tror jeg
Julerødt tenker eg, med kvit skriftHvilken farge skal det være på banneret?
Julerødt tenker eg, med kvit skrift
Julerødt med hvit skrift er veldig fint Er det bare å ta kontakt med forumansvarlig da for å få skjult?Ja, blir fint det Om andre her synes det er okei?
Hva med mørk grønn? Det er mye finere. Alle andre desember grupper har vel rødt??Julerødt tenker eg, med kvit skrift
Dette høres jo veldig fint ut sammen med gull stjernen️Hva med mørk grønn? Det er mye finere. Alle andre desember grupper har vel rødt??
Jajo, er vell forskjellige meniger rundt det også, kanskje ta ei kort avstemning ka folk ønsker?Hva med mørk grønn? Det er mye finere. Alle andre desember grupper har vel rødt??