Avstemningen stenger om en uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Avstemningen stenger om en uke
Jeg lot ting stå som det var når jeg opprettet tråden, da jeg ikke er så kjent med å opprette slike trådermen hvis skjult er klar til å åpnes før, skal vi vente en uke da på avstemningen ?
Jeg lot ting stå som det var når jeg opprettet tråden, da jeg ikke er så kjent med å opprette slike tråder
Men hvilke navn er det?Hadde vært gøy å ha et navn som ikke er brukt før
Hmm ja, nå spør du godt Vet hvertfall at det er en bare januar og en januarlykke.Men hvilke navn er det?
Ser ut til at det blir januarlykke ❤Hmm ja, nå spør du godt Vet hvertfall at det er en bare januar og en januarlykke.
Må vel ha navnet for å kunne få opprettet skjult, eller? Stemmer for å kjøyre på!Vi har nå rundet 5000 innlegg og det er vel ingen tvil om hva folket ønsker ,skal vi avslutte avstemningen nå eller vil dere vente litt?
Aha! Da kjøyre vi på!Må vel ha navnet for å kunne få opprettet skjult, eller? Stemmer for å kjøyre på!
Jeg vet ikke altså!! Bare trodde man måtte ha navn for å få opprettet, kan godt hende man får uten også Er ikke så godt på detteAha! Da kjøyre vi på!
2022 regner jeg med Har vi hjerte med også?Januarlykke 2020 er vårt navn på skjult gruppe❤ gratulerer til alle oss som har bidratt til å nå 5000 innlegg!❤
Ja herregud tenkte ikke over at det var feil en gang haha!2022 regner jeg med Har vi hjerte med også?
jeg måtte endre kommentaren min, for først skrev jeg "2021 regner jeg med"!!Ja herregud tenkte ikke over at det var feil en gang haha!
Er det ønskelig med hjerte?