Avstemning skjult gruppe

Navn på skjult - avstemning.

• Januarjubel 2022

Votes: 17 32,7%
  • Januarbarna 2022

Votes: 0 0,0%
  • Januarspirene 2022

Votes: 7 13,5%
  • Januarlykke 2022

Votes: 21 40,4%
  • Januarbaby 2022

Votes: 6 11,5%
  • Januargjengen 2022

Votes: 1 1,9%

• Antall som har svart
    52
Ååååh, det her var vanskelig :P Må tenke litt på det før jeg stemmer!

Ååå, mange fine forslag:Heartred Jeg er bare så lykkelig at «lykke» traff meg hardt:Heartred:Heartred:Heartred

Hadde vært gøy å ha et navn som ikke er brukt før :D

Vi har nå rundet 5000 innlegg og det er vel ingen tvil om hva folket ønsker ,skal vi avslutte avstemningen nå eller vil dere vente litt?:)

Vi har nå rundet 5000 innlegg og det er vel ingen tvil om hva folket ønsker ,skal vi avslutte avstemningen nå eller vil dere vente litt?:)
Må vel ha navnet for å kunne få opprettet skjult, eller? :) Stemmer for å kjøyre på!:rolleyes:

Januarlykke 2022 er vårt navn på skjult gruppe❤ gratulerer til alle oss som har bidratt til å nå 5000 innlegg!❤

Last edited:
Januarlykke 2020 er vårt navn på skjult gruppe❤ gratulerer til alle oss som har bidratt til å nå 5000 innlegg!❤
2022 regner jeg med:hilarious: Har vi hjerte med også?:angelic:

Ja herregud:hilarious: tenkte ikke over at det var feil en gango_O:hilarious: haha!

Er det ønskelig med hjerte?
:hilarious::hilarious: jeg måtte endre kommentaren min, for først skrev jeg "2021 regner jeg med:hilarious:"!!

Jeg kan ikke bestemme, men syns det er fint med hjerte. Vet ikke hva andre tenker? Likte de små sorte du hadde der:angelic:

Back
Topp