Avstemning skjult forum navn

Skjult forum navn

• Aprilfryd

Votes: 18 48,6%
  • Aprilsnarr

Votes: 3 8,1%
  • Aprilspirene

Votes: 24 64,9%
  • Aprilbarna

Votes: 9 24,3%
  • Aprilbaby

Votes: 7 18,9%
  • Aprilskudd

Votes: 1 2,7%
  • Aprilknoppene

• Påskeliljene

• Påskeharene

Votes: 0 0,0%
  • Tulipanløkene

• Termin April

Votes: 1 2,7%
  • Tusenfryd

Votes: 2 5,4%
  • Vårbarna

Votes: 5 13,5%
  • Vårspirene

Votes: 10 27,0%

• Antall som har svart
    37

Pasjonsfrukt:)

Forelsket i forumet
Tilgangsansvarlig
Aprilspirene 2024❤️
Stem på det forslaget du liker best for skjult forum navn! Stem på så mange du vil, så kan vi ta en siste avstemning på topp 3 med èn stemme hver:D frist søndag kl. 21(?). (Samlet bare alle forslagene som kom frem i forrige tråd, rop ut om jeg har glemt noen)

Vi legger såklart til 2024 bak

Har stemt! Vår kan være flere måneder og påsken varierer. Synes navnet bør ha april i seg, jeg:)

Men samtidig så er April midt i våren, og det er nok kanskje stor sannsynlighet for at flere her kommer til å føde enten i mars eller mai også. Om man enten føder før tiden eller over tiden :D

Nå har vi fått så mange stemmer og det er jo 3 som stikker seg tydelig ut, så da kan alle gå inn og stemme på sin ene favoritt her :D

Men samtidig så er April midt i våren, og det er nok kanskje stor sannsynlighet for at flere her kommer til å føde enten i mars eller mai også. Om man enten føder før tiden eller over tiden :D
Det var et godt poeng.... jeg er midt i, så sannsynligvis blir det april, men sånn er det jo ikke for alle nei :smiley-ashamed008

Back
Topp