Avstemning seng!

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Litt dårlige bilder, men dere skjønner tegninga.. Vi står mellom disse tre sengene til Matilda sitt rom, men jeg blir ikke enig med meg selv om hvilken jeg bør velge.. Det er da en seng hun blir å ha fram til hun trenger dobbelseng, og rommet ikke lenger er barnerom..

Nr 1:

Positivt:
God lagringsplass, gjør så hun slipper mye ekstra esker på gulvet

Negativt:
Veldig høy, ser for meg at det blir vanskelig å ligge sammen med henne å lese osv
Den er bare 75 brei

Nr 2:

Positivt:
God lagring her også
Ikke fullt så høy
90 brei

Negativt:
Ehm.. Den er litt høy.. [8D]

Nr 3:

Positivt:
Den er lav
90 brei

Negativt:
Lite lagring

Jeg likte nr 2 best, liker best senger som ikke er så veldig høye, men med litt lagringsplass [:)]
Pluss i min bok for at den er 90 brei [:)]

hae alltid likt nr 1. syns den er så fin! MEN eg stemte nr 2. breiere og ikkje fullt så høy[:)]

ORIGINAL: frøken my

hae alltid likt nr 1. syns den er så fin! MEN eg stemte nr 2. breiere og ikkje fullt så høy[:)]

Er akkurat der jeg også er!! [:-] Har sååå lysst på prinsesse-senga, men jeg vet jo innerst inne at den vil bare være dum når hun er så liten..

ORIGINAL: Ellen.

Jeg likte nr 2 best, liker best senger som ikke er så veldig høye, men med litt lagringsplass [:)]

sign[:)]

ORIGINAL: Lille Rosin

Er den øverste en luna cabin?

Tror det kan stemme ja..

De er super fine, bare synd de er så høye. Synes det er litt skummelt med våre små/store nurk.[:)] Så vi gikk for den som bare heter luna vi, som har skuff under.[:)]

Vi kommer til å kjøpe enten nr 2 eller 3 til tassen når han skal få ny seng. Jeg liker nr 2 best, pga lagringsplassen[:)] Men den er jo høy da...

ORIGINAL: Ellen.

stemte på 2 da det er noe lignende den sander får i sommer....
men nummer 1 er også veldig fin...
hmm nei det må bli den du liker best altså...
men jeg tror jeg ville gått for 1 eller 2

Jeg stemte nr.2
Grunnen er at jeg har den til begge mine største....[:D][:D]
Er kjempe fornøyd, og det er de også.
Nå er han største 8,5 år. Tror faktisk en venn av han har den også!!

Så har vi skrivepult og bokreol i samme.

Nr 3, jeg liker det litt enkelt ikke så voldsomt [:)]

ORIGINAL: ~Lucky~

Nr 3, jeg liker det litt enkelt ikke så voldsomt [:)]

Stemte på nr 2. Ikke for høy (kan bare bruke sengehest fra f.eks Ikea hvis du er redd hun detter ned), 90 cm er et stort +, og grei lagringsplass...og den kan brukes helt opp i ungdomsalder spør du meg

Synes de var kjempefine alle sammen..men stemte nr 3...Vi kjøpe en rosa prinsesse seng på møbelringen..den var sååå skjønn da [:)]

ORIGINAL: siric

Synes de var kjempefine alle sammen..men stemte nr 3...Vi kjøpe en rosa prinsesse seng på møbelringen..den var sååå skjønn da [:)]

Få seeee[:D]

Back
Topp