Avstemning rundt tråder som blir flyttet.

ORIGINAL: FF

Der var NAVtråden også flyttet. [;)]

bare å knipse i fingrene vettuh

dette er en avstemming som har vært ørten ganger... eneste argumentet til folk som blir sure på grunn av flyttingen er at det ikke er noe poeng å skrive tråder på underforumene fordi det aldri er noen der, men om folk bare la trådene på underforumene ville det jo være folk der, for da fant man ikke alt mulig på generelt. Dette funker utmerket på de fleste forum, så jeg ser ikke problemet med å få det til å fungere her også...

ORIGINAL: Godhjerta.

Må bare ta et eksempel.

I dag ble det laget en middagstråd på matforumet. Den fikk 3 svar.
I samme tidsrom ble det laget en middagstråd på generell. Den fikk 34 svar, før den ble flyttet. Da den ble flyttet stoppet svarene i den tråden.
se selv: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13783835&mpage=1

Alle vet hvordan det burde være - men man må jo innse hvordan det er.
Folk kommer ikke til å begynne å vanke på underforumene bare fordi noen mener at de burde det. Det er pga generell slik vi kjenner det, at folk henger på bv. Hadde brukerne ønsket en annen form, hadde de valgt et annet forum.
Nå er det slik, ganske tydelig, at flertallet ønsker generell slik det har vært til nå nylig. Mens det er mindretallet som blir tatt hensyn til, de som etter min mening heller burde være på de forumene de alltid sammenligner dette forumet med.

Ikke missforstå meg, for jeg ønsker alle like mye velkommen hit, uansett mening. Men noen ganger føler jeg meg uønsket her selv, pga mine meninger.

hva er poenget med underforumene - som flertallet har ønsket - da da?
og selvfølgelig vil folk endre måten de bruker forumet på - det er ingen som kommer på babyverden og blir medlem her fordi "her kan vi gjøre som vi vil" [8|]
jeg ble iallefall ikke medlem her fordi generell var et "åpent forum"..

jeg syns det faktisk grenser til patetisk å oppføre seg sånn som enkelte gjør i denne debatten..
det er bestemt at SÅNN skal det være, og sånn blir det.. aksepterer man ikke det får man finne seg et annet forum da, der de aksepterer en million tråder av ymse slag under ett forum, der ingen finner noen ting, der alle tråder dyttes ned på side 10 i løpet av 2 minutter, og der de eldste brukerne er dritt lei av å svare på de samme trådene 20 ganger til dagen - noe som unngås ved å samle tråder innenfor samme kategori i et underforum, slik at man faktisk kan se om noen har spurt om det man lurer på, tidligere...

ORIGINAL: toneany

Jeg syntes de kan bli værende.

"Generell" betyr jo at vi kan snakke om hva som helst, bare at BV har bestemt at vi kun får snakke om det som ikke passer på underforumene. Det er jo få som bruker underforumene, og man får jo mer svar her inne. Det blir jo til at folk må poste her uansett dersom de vil ha svar, enten linke eller poste feil selv om de vet at den blir flyttet.

Dytt

Back
Topp