Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Godhjerta.
Må bare ta et eksempel.
I dag ble det laget en middagstråd på matforumet. Den fikk 3 svar.
I samme tidsrom ble det laget en middagstråd på generell. Den fikk 34 svar, før den ble flyttet. Da den ble flyttet stoppet svarene i den tråden.
se selv: http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=13783835&mpage=1
Alle vet hvordan det burde være - men man må jo innse hvordan det er.
Folk kommer ikke til å begynne å vanke på underforumene bare fordi noen mener at de burde det. Det er pga generell slik vi kjenner det, at folk henger på bv. Hadde brukerne ønsket en annen form, hadde de valgt et annet forum.
Nå er det slik, ganske tydelig, at flertallet ønsker generell slik det har vært til nå nylig. Mens det er mindretallet som blir tatt hensyn til, de som etter min mening heller burde være på de forumene de alltid sammenligner dette forumet med.
Ikke missforstå meg, for jeg ønsker alle like mye velkommen hit, uansett mening. Men noen ganger føler jeg meg uønsket her selv, pga mine meninger.
ORIGINAL: toneany
Jeg syntes de kan bli værende.
"Generell" betyr jo at vi kan snakke om hva som helst, bare at BV har bestemt at vi kun får snakke om det som ikke passer på underforumene. Det er jo få som bruker underforumene, og man får jo mer svar her inne. Det blir jo til at folk må poste her uansett dersom de vil ha svar, enten linke eller poste feil selv om de vet at den blir flyttet.