AVSTEMNING PHOTOSCAPE UKE 10

3barnsmor*30

Forumet er livet
TEMA: VÅRSTEMNING

nr1

nr 2

nr 3

nr 4

min stemme gikk til nr 1

nr 4 [:)][:)][:)]

Stemte på 1 jeg... Bare en strøtanke: Er det på tide å gjøre om Photoscap'en til en månedskonkurranse?

ORIGINAL: Aislin

Stemte på 1 jeg... Bare en strøtanke: Er det på tide å gjøre om Photoscap'en til en månedskonkurranse?

tror ikke det er så dumt... for er jo ikke mange bidrag lenger... tar jo litt tid dette...avstemminga kan jo bare gå over at par dager uasnett...
kanskje at man får sende inn bidra gra 1-28, og at det er avstemming fra 20-30/31...

ORIGINAL: 3barnsmor*30

tror ikke det er så dumt... for er jo ikke mange bidrag lenger... tar jo litt tid dette...avstemminga kan jo bare gå over at par dager uasnett...
kanskje at man får sende inn bidra gra 1-28, og at det er avstemming fra 20-30/31...

ja hadde sikkert vært lurt... selv glemmer jeg helt å være med om dagen... tiden strekker liksom ikke helt til...

ORIGINAL: 3barnsmor*30

Noe sånt ja... Hvis konkurransen blir liggende på topp, og man skriver datoene i tittelen på innlegget, så har folk i hvert fall litt større mulighet til å få surra seg med... Den vanloge konken går jo fortsatt greit, men virker som photoscape tar litt for mye tid om dagen.

stemte nr 4[;)]

stemte på nr.3

dytter opp..

stemte nr 3. og er enig i at det kan være lurt å ha photoscape som månedlig konkurrnase ja [;)]

Nr 4 jaaaaaaaaaaa jeg rekker aldri å være med... [8|]min feil jeg glemmer [8D]

dytt

Nr 3 fikk min stemme [:D]

Og enig med de andre om at det burde bli en mnd.konk! [;)] Kanskje jeg tilogmed får summa meg til å delta da [:)]

Hva med at det kan sendes inn bidrag fra 1 og at avstemninga går fra siste torsdag i mnd. og varer den siste helga?

Er enig i den modellen ja. Eller... Kan hende det blir lettere ¨å administrere hvis avstemninga går fra 28.-30./31. hver eneste måned? Tja... Hjernen min er jo som kjent ikke skrudd sammen som andres...

Er enig i den modellen ja. Eller... Kan hende det blir lettere ¨å administrere hvis avstemninga går fra 28.-30./31. hver eneste måned? Tja... Hjernen min er jo som kjent ikke skrudd sammen som andres...

tror det er lettere å ha det på dato jeg altså... ellers tror jeg at jeg ville glemt det....

også synes jeg egentlig det ofte er dumt å ha ting som skal ordnes i helga.. for da er man jo ofte litt mer opptatt... og nå blir det jo vår og varmere vær og man er mindre inne...

dytter opp!!
ikke lenge igjen av avstemminga nå.. kom igjen!

opp med seg..

Back
Topp