3barnsmor*30
Forumet er livet
TEMA: VÅRSTEMNING
nr1
nr 2
nr 3
nr 4
nr1
nr 2
nr 3
nr 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Aislin
Stemte på 1 jeg... Bare en strøtanke: Er det på tide å gjøre om Photoscap'en til en månedskonkurranse?
ORIGINAL: 3barnsmor*30
Stemte på 1 jeg... Bare en strøtanke: Er det på tide å gjøre om Photoscap'en til en månedskonkurranse?
tror ikke det er så dumt... for er jo ikke mange bidrag lenger... tar jo litt tid dette...avstemminga kan jo bare gå over at par dager uasnett...
kanskje at man får sende inn bidra gra 1-28, og at det er avstemming fra 20-30/31...
ORIGINAL: 3barnsmor*30
tror ikke det er så dumt... for er jo ikke mange bidrag lenger... tar jo litt tid dette...avstemminga kan jo bare gå over at par dager uasnett...
kanskje at man får sende inn bidra gra 1-28, og at det er avstemming fra 20-30/31...
ORIGINAL: *Krissie*
Nr. 3 fikk min stemme [:D]
Er enig i den modellen ja. Eller... Kan hende det blir lettere ¨å administrere hvis avstemninga går fra 28.-30./31. hver eneste måned? Tja... Hjernen min er jo som kjent ikke skrudd sammen som andres...