Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Da kan TGA informere moderator om at vi har nådd målet om 5000 innlegg!!!![]()
![]()
Godt jobbetDa har jeg sendt avgårde melding til moderator!![]()
WuuhuuDa kan TGA informere moderator om at vi har nådd målet om 5000 innlegg!!!![]()
![]()
Tusentakk! ❤Du fortjener denne Blueheart, sånn som du står på for oss![]()
Wohoooooooooo
YeeeeeiiiDa kan TGA informere moderator om at vi har nådd målet om 5000 innlegg!!!![]()
![]()

Ser at du har fått oktober tag. Skulle det ikke bli et av navnene i avstemningstråden og være orange banner? Mulig det kommer senere og at jeg er litt tidlig ute med min kommentarI og med at det var flere som ville være det så lager vi en avstemning!
De to som har flest stemmer blir tilgangsansvarlig! ❤
I så fall beklager jeg Vi har fundert på det samme, og Blueheart sendte nettopp avgårde en melding til admin for å få klarhet i detSer at du har fått oktober tag. Skulle det ikke bli et av navnene i avstemningstråden og være orange banner? Mulig det kommer senere og at jeg er litt tidlig ute med min kommentarI så fall beklager jeg
![]()
Vi har fundert på det samme, og Blueheart sendte nettopp avgårde en melding til admin for å få klarhet i det![]()
Så braJeg har nettopp sendt forespørsmål om dethehe!
![]()

Kan du fortelle meg hvorfor jeg ikke har fått banner?Da har jeg sendt avgårde melding til moderator!![]()

Har du bedt om tilgang til skjult?Kan du fortelle meg hvorfor jeg ikke har fått banner?![]()