Avstemning over signaturer

Oi det var vanskelig, syns de var fine alle sammen men stemte nr 6, syns den var veldig søt

hmm,kanskje vente med avstemning til november er "fyllt opp"?
bar en tanke,siden jeg kanskje havner her selv etter uteblitt mens,er gøy å få være med å bestemme[:)]

Ja, det kan jo bare stå her da.. Så avslutter vi avstemmingen en liten stund etter at alle skal være på plass..

Alle var veldig skjønne!!! Men hvis jeg skal velge så må det bli 1, 5 eller 6!

Nr 1 og 6 syns jeg var nyyydelig[:)]
Og da må jeg jo spørre, hvordan kan man få dette som bilde på profilen min?[:)]

jeg vil ikke bruke bilder av babyer.. Det er jo NOEN sin baby liksom.. Kan vi ha noen alternativer med sokker/sutt osv?

ORIGINAL: Julia09

Nr 1 og 6 syns jeg var nyyydelig[:)]
Og da må jeg jo spørre, hvordan kan man få dette som bilde på profilen min?[:)]

Høyreklikk på det bildet du vil ha, og så velger du "Kopier bildeadresse". Så går du inn på "Min profil" (heeelt oppe på siden), og blar deg ned til signaturfeltet.
Lim inn den kopierte bildeadressen der, men du må huske å skrive bak linken, altså .

ORIGINAL: SisteGullIMagen

jeg vil ikke bruke bilder av babyer.. Det er jo NOEN sin baby liksom.. Kan vi ha noen alternativer med sokker/sutt osv?
Jo den er jeg med på, for det er ikke alle som vil ha babyen til andre i profilen sin :)
MEn jeg klarer ikke lage sånne bilder:) Men er med på Ideèn om et alternativet du kom med :)

Er egentlig litt enig jeg også, selv om de babyene der var nydelige! [:)]

Husker at det ble veldig mye oppstøy over et bilde som noen hadde brukt i forumet sitt, som forumsignatur. Var ei som gjenkjente bilde, og det var copyright på bilde osv. Tror faktisk det er ulovlig, hvis man ikke har godkjennelse fra de som eier bildet [8|][:-]

Går for sutter jeg også, var så kjedelig forrige gang med alt tjoheiet[:)]

ORIGINAL: Julia09

Er egentlig litt enig jeg også, selv om de babyene der var nydelige! [:)]

jeg er også enig... hadde vært kjekt med flere alternativer uten babyer på.... men jeg klarer ikke lage sånne bilder jeg - noen som er flinke til det?

ORIGINAL: Joffen

Dette har jeg laget:

Dette var fint, hvordan får jeg det??? Kan du sende meg link??[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Julia09:

Kopier denne linken og lim den inn i profilen din der det står signatur.

http://img684.imageshack.us/img684/746/babyhender.jpg

Du må skrive bak[:)]

TUSEN TAKK, DU ER EN ENGEL[:D][:D][:D]

Nei huff, det gikk ikke, den var for stor... Får heller vente da[:)]

Back
Topp