Avstemning, navn til skjult forum

Navn på skjult forum

• Februarlykke

Votes: 2 6,7%
  • Februarfnuggene

Votes: 3 10,0%
  • Vinterbarna

Votes: 0 0,0%
  • Februarbarna

Votes: 1 3,3%
  • Februarspirene

• Februarbaby

Votes: 2 6,7%
  • Februardrøm

• Febbisbebbis

Votes: 13 43,3%
  • Snøbarna

• Februarskattene 2018

Votes: 5 16,7%
  • Februareventyr 2018

• Februarkjærlighet 2018

• Februarfantasi 2018

• Februarmiraklene 2018

• Antall som har svart
    30
  • Avstemningen er avsluttet .

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Her kommer avstemning til navnet på det skjulte forumet:bookworm: Jeg tror ikke du kan se den fra app, så du må inn i nettleser for å svare :)

Hvordan påvirker det skjulte forumets navn deg? Når du er medlem av det skjulte forumet, vil du få en banner under brukernavnet ditt, som vil følge deg så lenge du er medlem.

Hva er skjult forum? Det er et underforum av februar 2018, hvor kun de som har tilgang kan se hva som blir skrevet. Altså mye mer privat enn det som skrives her. Det skjulte forumet åpner når vi har skrevet 5000 innlegg, og det er snart. For å bli medlem, må du være oppført på terminlista, ha skrevet min 50 innlegg i februargruppa og vært medlem på BV en måned.
Mer info om skjult finner dere her:

http://forum.babyverden.no/threads/info-vedr-skjult-gruppe.1865868/

Godt jobba Veivalsa!!! ✌

Thænx Avocado :D Den tekniske triumfen varte dog ikke evig, klarte å downvote posten din ved uhell, men fikk retta det opp :hilarious:

Thihi :p
Hvor lenge står den åpen for stemmer?

Akkurat nå er det ubegrensa. Har du noe forslag til hvor lenge den bør være åpen? :pompus:

Får jeg blande meg??
Jeg syns kanskje til i morra en gang, vi mangler drøye 500 innlegg. Er vel greit å ha navnet i orden når vi får skjult? :)

Får jeg blande meg??
Jeg syns kanskje til i morra en gang, vi mangler drøye 500 innlegg. Er vel greit å ha navnet i orden når vi får skjult? :)

Ja, tenkte kanskje til i overimorgen, så rekker de som ikke er innom såå ofte å få svart. Eller er det for lenge? Kan sette i morgen ved midnatt feks, det er jo over et døgn fra nå :)

Ja, tenkte kanskje til i overimorgen, så rekker de som ikke er innom såå ofte å få svart. Eller er det for lenge? Kan sette i morgen ved midnatt feks, det er jo over et døgn fra nå :)

Jepp, morra ved midnatt syns jeg er fint i alle fall :)

Akkurat nå er det ubegrensa. Har du noe forslag til hvor lenge den bør være åpen? :pompus:
Får jeg blande meg??

Enig med dere om et par dager i hvert fall, samtidig er ikke de siste februardagene representert på terminlista enda, så det kommer nok enda flere etterhvert.. skal vi vente på dem?

Enig med dere om et par dager i hvert fall, samtidig er ikke de siste februardagene representert på terminlista enda, så det kommer nok enda flere etterhvert.. skal vi vente på dem?

Det er sant, alle har jo ikke testa positivt enda. Hmmmm. Satte den på 13. Juni 01:47, litt tilfeldig tidspunkt, men man førte inn hvor mange timer frem i tid og ikke nøyaktig klokkeslett.
Samtidig er jo det skjulte forumet ofte oppe og går når de siste kommer inn. Jeg ligger på vippen mellom jan/feb og skjult forum i januar var allerede åpna før jeg testa positivt. Så det må kanskje bare bli sånn at de siste ikke rekker å stemme på navnet?

Det er sant, alle har jo ikke testa positivt enda. Hmmmm. Satte den på 13. Juni 01:47, litt tilfeldig tidspunkt, men man førte inn hvor mange timer frem i tid og ikke nøyaktig klokkeslett.
Samtidig er jo det skjulte forumet ofte oppe og går når de siste kommer inn. Jeg ligger på vippen mellom jan/feb og skjult forum i januar var allerede åpna før jeg testa positivt. Så det må kanskje bare bli sånn at de siste ikke rekker å stemme på navnet?

Jeg var sent i november sist, da var det skjulte oppe allerede.
Vet ikke Åssen det funker, må vi ha navn klart for å få det skjulte - eller kan vi bruke det uten navn enn så lenge?

Jeg var sent i november sist, da var det skjulte oppe allerede.
Vet ikke Åssen det funker, må vi ha navn klart for å få det skjulte - eller kan vi bruke det uten navn enn så lenge?

Tror vi finner navn og tilgangsansvarlig før det åpner :)

Tror vi finner navn og tilgangsansvarlig før det åpner :)

Da er det jo kjedelig å vente på resten.. tror det er sånn på de fleste forum at de som tester sent ikke får være med på å bestemme..

Det får være en av ulempene med termin i slutten av måneden da :p

Bare dytter opp denne. Avstemninga avsluttes litt over midnatt :)

Så bra![emoji108] meeen.. oppdaga at jeg har jo bære skrevet 18 innlegg [emoji85]

Det går fort opp til 50, vettu. Bare å svare på litt tråder om hva du har på deg osv., så er du plutselig der :)
Erfaringsmessig er det også mye liv ute i den åpne gruppa i begynnelsen, fordi det tar litt tid før folk er inne i den skjulte gruppa :)

Back
Topp