Avstemning navn skjult forum

Hvilket navn vil vi ha på det skjulte forumet?

• Januarhjertene 2026

Votes: 8 25,0%
  • Januarfrøene 2026

Votes: 1 3,1%
  • Snøfnuggene 2026

Votes: 2 6,3%
  • Januarkuler 2026

Votes: 0 0,0%
  • Nyttårsnurkene 2026

Votes: 6 18,8%
  • Nyårskattene 2026

Votes: 5 15,6%
  • Januarskattene 2026

• Nyttårslykke 2026

Votes: 7 21,9%
  • Nyttårssmellen 2026

• Januarjubel 2026

• Iskrystallene 2026

Votes: 6 18,8%
  • Januarstjerner 2026

• Januarbarna 2026

Votes: 4 12,5%
  • Januarlykke 2026

Votes: 10 31,3%
  • Januarene 2026

• Januarfnuggene 2026

• Januarknøttene 2026

Votes: 1 3,1%
  • Januargullene 2026

• Januarmiraklene 2026

Votes: 3 9,4%
  • Januaries 2026

• Nyttårsbarna 2026

Votes: 4 12,5%
  • Januareventyret 2026

Votes: 3 9,4%

• Antall som har svart
    32
  • Avstemningen er avsluttet .

Tinycow

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Sensommerskattene 2023
Januarlykke 2026
Da er det dags for avstemning! :smiley-bounce012
Dere kan stemme på flere forslag. Tenker vi avslutter i morgen kveld så folk får tid til å stemme, med mindre det er store protester på det. Vi nærmer oss veldig skjult nå :D
Tror jeg har fått med alle forslagene, men om du mener du har foreslått noe som ikke kom med så gi en lyd!
Til de som ikke vet det så er det altså navnet som blir stående i banneret ved nicket vårt :)

Last edited:
Avstemmingen burde vare litt lenger, er ikke sikkert alle titter innom hver dag :shy:

Avstemmingen burde vare litt lenger, er ikke sikkert alle titter innom hver dag :shy:
Ok, kan ta tom tirsdag da evt., men vil tro vi når 5k ila dagen eller morgendagen. Var derfor jeg satte i morgen :)

Ok, kan ta tom tirsdag da evt., men vil tro vi når 5k ila dagen eller morgendagen. Var derfor jeg satte i morgen :)
Vi mangler bare 200 innlegg, så jeg tipper vi har skjult forum i dag eller i morgen ja. Og er flere som ikke er innom daglig, ukentlig, månedlig... hvor skal man sette grensen? Alle vil jo uansett ikke få det med seg. Støtter deg med i morgen. Er mange som er ivrige på å få det skjulte forumet og har jobbet hardt med innlegg for å få det :happy: Og er bare et navn, ikke verdens undergang om man ikke får være med å bestemme når man er her inne sjelden.

Vi mangler bare 200 innlegg, så jeg tipper vi har skjult forum i dag eller i morgen ja. Og er flere som ikke er innom daglig, ukentlig, månedlig... hvor skal man sette grensen? Alle vil jo uansett ikke få det med seg. Støtter deg med i morgen. Er mange som er ivrige på å få det skjulte forumet og har jobbet hardt med innlegg for å få det :happy: Og er bare et navn, ikke verdens undergang om man ikke får være med å bestemme når man er her inne sjelden.
Jeg støtter også denne :Heartred kan ikke legge tilrette for at alle skal stemme

Tenkte ikke at fristen skulle være til det uendelige, men tenkte det ville vært greit med f.eks. to døgn i det minste :angelic: Men samme for meg, det ser ut som et bra alternativ som vinner, så sånn sett kunne vi bare avsluttet det nå :laughing002

Nå er det 31 stk som har svart og vi er 31 stk på terminlisten!
Er vi enige om at vi avslutter avstemningen og at navnet blir Januarlykke 2026 da? I så fall ber jeg forumansvarlig om å få skjult! :D
Fargen ble overlegent lyseblå for øvrig :)

Er vi enige om at vi avslutter avstemningen og at navnet blir Januarlykke 2026 da? I så fall ber jeg forumansvarlig om å få skjult! :D
Høres bra ut! Jeg rakk akkurat ikke å stemme, så ikke alle i terminlista tydeligvis ;)
Stemte nå da ;)

Høres bra ut! Jeg rakk akkurat ikke å stemme, så ikke alle i terminlista tydeligvis ;)
Stemte nå da ;)
Ja, det er jo en fare for at folk utenfra har stemt også. Evt. at noen er i gruppen, men ikke har skrevet seg opp på listen. Men bra du fikk stemt nå! :)
Ønsket bekreftelse fra flere før jeg avsluttet i alle fall!

Jeg ville sagt det kunne vært lurt å gå ut dagen i dag. Tror det har vært en travel og slitsom helg for mange ;) Så kanskje ikke så mye tid til å sjekke her.

Få det på :)

Back
Topp