Avstemning navn skjult forum *finale*

Hva skal skjult forum hete?

  • Augustbarna2024

    Votes: 24 61,5%
  • Augustlykke2024

    Votes: 15 38,5%

  • Antall som har svart
    39
  • Avstemningen er avsluttet .

Venterpåsistemann

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Vi hadde 2 alternativer som folk likte like godt så da blir det en finale avstemning :).
Alle har 1 stemme hver , avstemningen avsluttes i kveld klokken 2130 :).
 
Da må vi evt finne ut hvilke symboler som går .
Den skjulte gruppa er egentlig klar , så mindre styr om vi dropper det egentlig :).
Avstemning foregår jo fremdeles? Sol fungerer hvertfall :) Var bare et forslag, det er jo ganske vanlig å ha med i avstemning det også.
 
Avstemning foregår jo fremdeles? Sol fungerer hvertfall :) Var bare et forslag, det er jo ganske vanlig å ha med i avstemning det også.
Ja , men den skjulte gruppa er oppe og klar fordi når vi sendte inn så var det en som ledet :).
Okei , jeg må se hva jeg rekker finne ut av evt :).
Har litt andre ting å gjøre i dag også :)
 
Avstemning foregår jo fremdeles? Sol fungerer hvertfall :) Var bare et forslag, det er jo ganske vanlig å ha med i avstemning det også.
Fant denne på mars 24 også , så sikkert disse symbolene som går an å ha . IMG_2756.jpeg
 
Et løv hadde vært perfekt da.
 
Ja , men den skjulte gruppa er oppe og klar fordi når vi sendte inn så var det en som ledet :).
Okei , jeg må se hva jeg rekker finne ut av evt :).
Har litt andre ting å gjøre i dag også :)
Beklager for det! Ganske ny her, og viste ikke at det var så mye rundt :bag:
 
Vi som har termin senere i August må bare vente med å bli med i termingruppa vi da? Jeg har ikke nok i innlegg eller hatt kontoen lengre enn 1 mnd
 
Vi som har termin senere i August må bare vente med å bli med i termingruppa vi da? Jeg har ikke nok i innlegg eller hatt kontoen lengre enn 1 mnd
Når du har vært medlem i 30 dager , står på terminlista og har 50 innlegg så kan du søke om å få bli med ja :)
 
Vi som har termin senere i August må bare vente med å bli med i termingruppa vi da? Jeg har ikke nok i innlegg eller hatt kontoen lengre enn 1 mnd
Skriv inne på lekene, da går det kjapt med innlegg i alle fall :). Tiden er det verre med. Pleier ikke være sjukt mye action helt i starten der uansett!
 
Skal jeg spørre om det går an å få et løvblad på ?:)
 
Back
Topp